2777
2789
عنوان

زنداداشم 😒

| مشاهده متن کامل بحث + 8452 بازدید | 108 پست
عزیزم بخدا اون همیشه اونجاست نمیشه که من نرم دلم برا خانواده ام تنگ میشه

میدونم چی میگی!ولی اون الان چون نامزده به خاطر داداشت همش خونه مادرته،پس فردا عروسی کنه دیگه خونه ی مادرشوهر بد میشه!!به زور میاد و با اکراه!!!سر داداشت منت هم میذاره تا بیاد

فعلا تا نامزده یه جور مدارا کن تا عروسی کنن برن خونه خودشون

دلم گرفته از این روزها ،دلم تنگ است ،میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است.....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب عروسیش و بگیرید بره خونه ی خودش

فعلآ نمیشه

خونش هم بالا طبقه مادر ایناست

مطمعنم میخواد هر روز اونجا پلاس باشه بعد عروسیش

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

میرم بزور میگن بمن چرا با این حرف نزدی چرا چای تعارف چرا فلان کارو نکردی بابا خوشم نمیاد ازش خوب

وقتایی که اون نیست برو

واقعا نمیدونم دیگه

خودت چیکار میخوای بکنی مثلا؟

مرا هیچ از وطن محبوب تر نیست...🤍اگه ظاهر مهم تر از باطن بود، خدا جسم رو میگرفت، نه روح رو...👌🏻🌚 خانومای خوشگل باهم problem ندارن💆🏻♀️💞 متعهد به عشق بچگیم💍🤍کسایی که هنوز به بلوغ فکری نرسیدن و تفکرات دوقوزآبادی دارن منو ریپلای نکنن❗اگه جز مذهبیون افراطی، زن ستیز ها، و حامیان کودک همسری هستین، با من هم صحبت نشید، ممنونم...!🌻❌درخواست دوستی آقایون رو نمیپذیرم❌ ..مظهرالعجایب«BUL»🍇💫

واییییییییی اینم دقیقاً اینجوریه بزور میگه بیا منو ببر

چون اینجا بهشون خوش میگذره

جلوشون سفره میندازن جمع میکنن، یه ظرف نشسته

خونواده ما هم هر چی پول در میارن خرج شکمه و بنابراین اینی که خونوادهش خیییلی خسیسن و مادرم روش نمیشه ازش بخواد کاری انجام بده اینجا براش بهشته

غذاش رو میخوره بعدشم میره دور دور باز شب میاد شامش رو آماده میخوره

نه طرفی میشوره نه هیچ

آدم جرئت نداره بگه فلان چیز خوشگله یا اینو گرفتم، در جا داداش ما رو حرکت میده به سمت بازار

حسووود و پرحرف

داداش ما هم رفت چشم بازارو در آورد با این زن انتخاب کردنش، ما اصلا از خونوادهشون ، ظاهرش، فرهنگ و طایفهشون خوشمون نمیومد، خودشونو به زور قالب کردن حالا هم ۲۴ ساعته ور دلمونه😑



 💫 Que sera, sera 💫🧚‍♀️  خدایا من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی..🤍🕊️

به نظر من که این خودش از اون بدتره😐

به چی اون حسودی کنم

این دختره داستان داره کلن نه من هیچ کس ازش تو خانواده خوشش نمیاد

ولی صداشون در نمیاد

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

نه خیرم به خودش مربوط نیست عزیزم. برمیگرده میگه فلان پارچت رو از کجا خریدی؟ منم ببر بخرم. فلان روسری ...


خودش میخواد پول بده به خودش مربوطه، میتونه میخره... از لباس و پارچه ی شما میلیون ها نسخه تولید شده پس هیچ کس نخره چون تو خریدی! دست بردار! والا من خودم بدم میاد از روی کسی چیزی بخرم ولی اگه کسی از روی من چیزی بخره دخالت نمیکنم چون برند اختصاصی من نبوده که!

I will always love you❤️💖💗

آخه شما قضیه رو تعریف نکردی فقط با بدترین ادبیات از اول تا آخر تاپیک راجب اون بنده خدا صحبت کردید خو ...

قضیه اینه که خودشو به زور قالب کرده، اصلا به خانواده ما نمیخوره، خیلی آدم بیشعور و بی فرهنگیه، الانم دیگه خیلی داره پررو بازی در میاره، ندید پدیدم هست این رو مخ همه است.

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

نظر مادرشوهر شما هم مهمه با این تربیت شما

نظر مادر شوهر من درباره من کاملا مثبته و اینکه مادر شوهرم چهار بار اومد خواستگاری من تا جواب مثبتو بگیره اگه من آدم بدی بودم هیچوقت همچین کاری نمیکرد.

ولی ایشون رو مادرش زنگ زد گفت بیایید دختر منو بگیرید

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

وقتایی که اون نیست بروواقعا نمیدونم دیگهخودت چیکار میخوای بکنی مثلا؟

من فقط دلم نمیخواهد ببینمش باهاش حرف بزنم

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

قضیه اینه که خودشو به زور قالب کرده، اصلا به خانواده ما نمیخوره، خیلی آدم بیشعور و بی فرهنگیه، الانم ...

بلاخره بزور یا بی زور الان عضوی از خانواده شماست اگر برادرتون رو دوست دارید مجبورید باهاش کنار بیاید

🇮🇷💚

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792