2777
2789
عنوان

زنداداشم 😒

| مشاهده متن کامل بحث + 8452 بازدید | 108 پست
نظر مادر شوهر من درباره من کاملا مثبته و اینکه مادر شوهرم چهار بار اومد خواستگاری من تا جواب مثبتو ب ...

ببین داداشت مهمه که خواستش خیلی زشته پشت خانم برادرت اینطوری حرف میزنی خب عاشق هم بودن دلیل نمیشه چون دوست بودن اینقدر بدشو بگی خدا شاهده همین اخلاق های بیخود شما خواهرشوهر ها باعث میشه ادم از قوم شوهر متنفر شه

نظر مادر شوهر من درباره من کاملا مثبته و اینکه مادر شوهرم چهار بار اومد خواستگاری من تا جواب مثبتو ب ...


وقتی داداشت میفته دنبال دختر مردم باید مسئولیتش رو گردن بگیره لابد زیر بار نمی فته که مادره هم زنگ زده، اتفاقا خوب کرده، زرنگ بوده ننشسته نگاه کنه



اینم بگم که خودم کاملا سنتی ازدواج کردم و فکر نکن از روی همذات پنداری گفتم کاملا منطقی گفتم

I will always love you❤️💖💗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چون اینجا بهشون خوش میگذرهجلوشون سفره میندازن جمع میکنن، یه ظرف نشستهخونواده ما هم هر چی پول در میار ...

واییییییییی واییییی همدردیم خواهر

نمیدونم آدمش کنم یعنی نمیزارن خانواده ام

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

من فقط دلم نمیخواهد ببینمش باهاش حرف بزنم

نرو عزیز من نرو...

وقتی خونوادتم واسه عروسشون احترام قائلن «به گفته خودت» و تنها کسی که مشکل داره تویی، و داداشتم طرف زنشه، تو اون جمع تنها کسی که مشکل داره و بهتره نباشه خودتی...

نرو!!

مرا هیچ از وطن محبوب تر نیست...🤍اگه ظاهر مهم تر از باطن بود، خدا جسم رو میگرفت، نه روح رو...👌🏻🌚 خانومای خوشگل باهم problem ندارن💆🏻♀️💞 متعهد به عشق بچگیم💍🤍کسایی که هنوز به بلوغ فکری نرسیدن و تفکرات دوقوزآبادی دارن منو ریپلای نکنن❗اگه جز مذهبیون افراطی، زن ستیز ها، و حامیان کودک همسری هستین، با من هم صحبت نشید، ممنونم...!🌻❌درخواست دوستی آقایون رو نمیپذیرم❌ ..مظهرالعجایب«BUL»🍇💫

به شما چرا فشار اومده؟نکنه خودشی؟


والا حرفات به هر آدم عاقلی زور میاره خیلی هم با بی ادبی حرف میزنی

من کلا از حرف بی منطق و بی احترامی بدم میاد! نمی تونم ساکت بمونم.

I will always love you❤️💖💗

وقتی داداشت میفته دنبال دختر مردم باید مسئولیتش رو گردن بگیره لابد زیر بار نمی فته که مادره هم زنگ ز ...

عزیزم داداش من دنبال کسی نیفتاد اونا به زور میفهمی به زور هی زنگ هی تماس هی واسته فرستادن که بیا بگیر حالا فهمیدی؟

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

نرو خونشون بدت میاد زنگ نزن نرو خونه مادرشوهرت بزار ما هم آسایش داشته باشیم

من که زنگ نمیزنم خونشونم دوس ندارم برم شوهرم منو به زور میبره اونا پیگیر منن

عرض سلام و  مرام محبوبه خانم جان

عزیزم داداش من دنبال کسی نیفتاد اونا به زور میفهمی به زور هی زنگ هی تماس هی واسته فرستادن که بیا بگی ...


منظورم اینه که لابد دوست بوده با زنداداشت

اونا هم نمی تونستن بپذیرن که با دخترشون وقت گذرونده باشه و عشق و حال کرده باشه حالا بخواد گردن نگیره

وگرنه آدم الکی زنگ نمیزنه خونه ی مردم بگه بیاید دختر ما رو بگیرید!

I will always love you❤️💖💗

نرو خونشون بدت میاد زنگ نزن نرو خونه مادرشوهرت بزار ما هم آسایش داشته باشیم

حالا تو هم تو تاپیک شب یلدات دوس نداشتی بری خونه مادر شوهرت و واقعا درکت کردم بعد الان من خونه مادرشوهرم نرم چه ربطی به آسایش تو داره عزیز

عرض سلام و  مرام محبوبه خانم جان

من که زنگ نمیزنم خونشونم دوس ندارم برم شوهرم منو به زور میبره اونا پیگیر منن

من با خواهر شما کاری ندارم که پیگیر شمان برعکس من از اون یارو متنفرم اون خیلی پیگیر ماست و هر کاری میکنیم فوری تقلید میکنه عزیزم گفتم که ندیده است جدا گشنه است بی لوله

من خودمم عروس یه خانواده هستم خانواده شوهرم همشون به سر من قسم میخورن

همشون احترام منو دارن منو دوست دارن

میگم این عروس ما آدم نیست اینجا گارد میگیرن

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

والا حرفات به هر آدم عاقلی زور میاره خیلی هم با بی ادبی حرف میزنیمن کلا از حرف بی منطق و بی احترامی ...

ببین تا خودت توی همچین موقعیتی نباشی متوجه نمیشی ما چی میگیم.

مادرم سه تا زن داداش داره، دوتاشون با اینکه اهل دعوا و گاهی فتنه هستن ولی براش قابل تحمل ترن تا اون سومی که نچسب و آویزونه. از اون دوتا میشه دوری کرد ولی این سومی دائم بچه هاش رو میفرسته انگار پرستاریم، شب بدون خبر میاد، حسوده و...


الان عروسمونم دقیقا مدل زن داداش اسیه

لامصبا حریم خصوصی سرشون نمیشه

عروسی که باش، بازم غریبه ای و بقیه زیاد جلوی داماد و عروس راحت نیستن، به خصوص بعضیا که آداب معاشرتشون صفره و نچسبن.

۲۴ ساعته که نباید اونجا باشی بخوری بخوابی

 💫 Que sera, sera 💫🧚‍♀️  خدایا من را خرج کاری کن که مرا به خاطرش آفریدی..🤍🕊️

منظورم اینه که لابد دوست بوده با زنداداشتاونا هم نمی تونستن بپذیرن که با دخترشون وقت گذرونده باشه و ...

نه دوست نبوده برادر من آدم مذهبی هستش بخاطر کارش قرار بود یه دختر مثل خودش رو بگیره نه این دختره رو که کونشون میندازه بیرون لباس های باز میپوشه

بعدشم دوست نبوده اونا داداشم رو کشوندن خونشون بزور گفتن با دختره حرف بزن شاید خوشت اومد

گفتم که حتی واسطه فرستادن

شما وقتی نمیدونی حرف نزن

در اصل اونا منت ما هارو کشیدن تا دخترشون رو به داداشم دادن

◞زمین گسترده می‌شود به اندازه‌ی رویای تو ...🌨🌿◟

ببین تا خودت توی همچین موقعیتی نباشی متوجه نمیشی ما چی میگیم.مادرم سه تا زن داداش داره، دوتاشون با ا ...

خب به پسرتون بگید نیارتش

این که بهش بی احترامی کنید و پشت سرش حرف بزنید و بگید آویزون خیلی بدتر از اینه که محترمانه بهش بگید نیا یا داداشتون بگه نیا

I will always love you❤️💖💗

من با خواهر شما کاری ندارم که پیگیر شمان برعکس من از اون یارو متنفرم اون خیلی پیگیر ماست و هر کاری م ...

نه خوب گارد نداره خوب تو خوشت نمیاد منم واقعا از آدمایی که پیگیر زندگی بقیه هستن و کارشون فقط تقلد کردنه خوشم نمیاد

عرض سلام و  مرام محبوبه خانم جان

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز