خب لابد داداشت انتخابش کرده دیگه
بازم در این صورت این مدل حرف زدن شما راجع بهش درست نیست
اگه خودت ناراحتی که وقتی اونجاست نرو
اگه مادر و پدرت هم از حضورش ناراحتن به برادرت بسپرن کمتر بیارتش و وقتی آورد زودتر برگردونتش خونش
اینطوری خیلی محترمانه تره تا پشت سرش اینجوری حرف بزنی