سلام
لطفا کساییکه اعتقاد به انرژی چشم دارن بیان، حوصله شنیدن نصیحت های علمی رو ندارم.
برای خلاصی از شر چشم زخم چیکارکنم خانوما؟ کسی روش مجربی بلده؟ صدقه و قربونی واینا انجام دادم فایده نکرد، بگید دعاتون میکنم😭🙏
ماجرام اینجوریه
من ۷ ماه پیش یه مجلس زنونه گرفتم تو خونم، تازه خونه خریدم، اقوام دعوت کردم، ازاون به بعد درآمد شوهرم ۸۰ درصد افت کرد... شغلش رو نمیگم اما کارش با مردمه و دیگه کسی نمیاد پیشش ، به معنای واقعی ۸۰ درصد درامدش کم شد و تو این ۷ ماه دو سه بار وام گرفتیم فقط بتونیم بگذرونیم... شوهرم همش میگه تقصیر اون مهمونی هست که تو دادی و از چشم من میبینه😕منم بهش حق میدم😔 اخه رفتارهای اقوامم به حسادت میخوره بعضیاشون. و خب شرایط زندگی من از بقیه بهتره میفهمم یک عده براشون سنگینه.
حالا دو هفته قبل هم بعد از عمری رفتم با دوستام بیرون، یکسالی میشد ندیده بودمشون، همه چی خوب بود خوش و خرم، خوش گذشت... دوستام مجردن یکیشونم طلاق گرفته
حالا از اون شب تا حالا رابطه من و همسرم یکهو بی دلیل سرد شده☹ حتی برا رابطه سمتم نمیاد درحالیکه هفته ای دو سه بار درخواست داشت همیشه باورم نمیشه، بهش گفتم چیه خودتو برا من گرفتی؟؟ گفت نه بخدا نمیدونم چیزی نیست. چندبارم دعوامون شد، یمدتم باهاش قهر کردم. اینو که میگم درحالی که سابقه نداره ما به این زودیا دعوا و قهرکنیم، دوسه سالی یکبار این اتفاق میفته
الان اصلا احساسم نسبت ب شوهرم عوض شده انگار سردشدیم نشستم فکرکردم دیدم دقیقا از اون شب که با دوستام بودم اینطور شد.
هرچی فکرکنید تو کل این ۷ ماه تاحالا قربونی کردیم، صدقه دادیم خییییلی زیاااد. دعا کردم ولی برکت مالیمون برنگشت و حالا هم ک دیگه بدتر ب شوهرم بی دلیل سرد شدیم. درحالیکه خییلی صمیمی هستیم. خوشم نمیادازاین وضعیت
کسی راه چاره میدونه چیه؟ بگید چیکارکنم خلاص شم از شر چش زخم