2777
2789
عنوان

تصمیم

350 بازدید | 26 پست

تو  تاپیکهای  قبلم  هست  که  سقطم  چی شده وفلان میخواستم  نظر بخوام از شما  دوستان من  25سالمه  شوهر 31 با ازدواج سنتی شغلش تو جاده ست  تقریبا هر پانزده روز  میاد  منو هم  اورده عروس تو  خونه  مادرشوهر  طبقه  بالا،همه  چی  تحت  کنترل  کلی  دعوا ها داشتیم  سر مادرش تو این  دوسال که اومدم  نه  به  قول  اولش که  شغلمو  عوض  میکنم  عمل  میکنه  نه منو  میبره  یجا  دیگه  واقعا هم تو فشار  عصبیم  تو خونه ای که وسایل تازه م هست  اصلا  دوس ندارم  برم  تازه وقتی  هم  خونه ست  زیاد نمیمونه  فقط در حد ناهار  شام  بعد خواب  کلا  بگم  ددریه خانوادشم  نگم  که   انگار  خدارو  نمیشناسن  حالا  کل  زندگیم  با تردیده  بچه  هم  میخواد  نمیکشم  چیکار  کنم

 بشین باهاش حرف بزن

 نشد برو پیش مشاوره

 اونا بهتر میتونن راهنماییت کنن

 الان نصفیا میان میگن 

من به جای تو بودم طلاق میکرفتم و....

 خدایا عاشقان را با غم عشق اشنا کن ز غمهای دگر غیر از غم عشقت رها کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزم بهتره اول یه تصمیم جدی واسه زندگیت بگیری اگر واقعا میخوای بمونی و تحمل کنی و‌راهی جز این نداری حرفی نیست ولی اگر تردید داری بچه اوردن اشتباه محضه!!!!!

چه بركتي دارد دوست داشتنت خدااا...💓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز