2789

بلاک کردم ۴۰ بار تا حالا زنگ زده.رفتم خونش دیدم داره با نفرت نگاه می کنه ترسیدم اومدم خونه بلاک کردم.به نظرتون چی کار کنم ول کن نیست؟

این کاربری مال دو نفر هست دیگه سیم کارت نداشتم اینقدر ترکیدم لطفا سوال نپرسید هی .

راستش یه جایی خسته شده بودم از اینکه هر رژیمی می‌گرفتم یا سخت بود یا وزنم برمی‌گشت. آخرین چیزی که امتحان کردم رژیم فستینگ دکتر کرمانی بود و تو ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کردم، بدون احساس گرسنگی. مهم‌تر اینکه نه صورتم لاغر شد نه ریزش مو گرفتم.اگه خواستین، یه سر به سایتش بزنید و رژیم فستینگش رو ببینید.

شاید حسادت و رقابت داره

یا ازش تعریف میکنی فکر میکنه چشمش زدی چشمت بهشه

یا سر موضوعی دشمنی داره

اگه بلاکش میکنی چجوری بهت زنگمیزنه یا پیام میده مگه چهل تا خط داره ؟

فقط حس میکنی با نفرت نگاه میکنه یا کاری کرده ؟

چطور بلاک میکنی بازم زنگ میزنه

خوب توضیح ندادی

برای همه آرزوی آرامش دارم  ....در قضاوت کردن احتیاط کنیدزمین به طرز عجیبی گرده تجربش میکنی خودت نه عزیزت دیدم که میگم .............من وفادارترین آدما رو دیدم که خیانت کردن.باهوش‌ترین آدما رو دیدم که فریب خوردن.صادق‌ترین آدما رو دیدم که دروغ گفتن. مهربون‌ترین آدما رو دیدم که دل شکستن. قوی‌ترین آدما رو دیدم که کم آوردن.بالغ‌ترین آدما رو دیدم که بچگانه رفتار کردن.و از همه‌ی این‌ها متوجه شدم هیچ بد و خوب مطلقی وجود نداره، همه ممکنه اشتباه کنن و هیچ چیز از هیچ کس بعید
فقط حس میکنی با نفرت نگاه میکنه یا کاری کرده ؟چطور بلاک میکنی بازم زنگ میزنه خوب توضیح ندادی

وقتی کسی رو بلاک میکنی ی جای داره ک بری ببینی تماس گرفت یاپیام داده

اسی داره میگع اول رفتم خونش دیدم داره بانفرت نگاه میکنه بعدک اومده خونه تماس گرفته

وقتی کسی رو بلاک میکنی ی جای داره ک بری ببینی تماس گرفت یاپیام داده اسی داره میگع اول رفتم خونش دیدم ...

آهان متوجه شدم ممنون

برای همه آرزوی آرامش دارم  ....در قضاوت کردن احتیاط کنیدزمین به طرز عجیبی گرده تجربش میکنی خودت نه عزیزت دیدم که میگم .............من وفادارترین آدما رو دیدم که خیانت کردن.باهوش‌ترین آدما رو دیدم که فریب خوردن.صادق‌ترین آدما رو دیدم که دروغ گفتن. مهربون‌ترین آدما رو دیدم که دل شکستن. قوی‌ترین آدما رو دیدم که کم آوردن.بالغ‌ترین آدما رو دیدم که بچگانه رفتار کردن.و از همه‌ی این‌ها متوجه شدم هیچ بد و خوب مطلقی وجود نداره، همه ممکنه اشتباه کنن و هیچ چیز از هیچ کس بعید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792