2789
عنوان

کدوم یکی از این دوتا پسر⁉️⁉️ نی نی یار تایید کن لطفا مهممم

| مشاهده متن کامل بحث + 29172 بازدید | 51 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز


دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟


توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...


به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷   مشاهده: 



هم پول مهمه هم حست نسبت بهشون ببین به کدوم علاقه بیشتری هم داری؟

اولی اول خیلی به دلم بود الان دوسال و نیم باهمیم یه سری رفتارها ازش دیدم تازگیا که نداشت و یه سری چیزا که راجبش بهم دروغ گفته بود

مثلا اولش تو صورت هیچ دختری هم مگاه نمیکرد تا به قول خودش معذب نشن اما الان فهمیدم خیلی هیز

و واقعا از نظر مالی صفر


بنظرم اگه اولیو دوست داشتی ب دومی فکر نمیکردی :)باید ببینی اولویتت چیه... اون حس و علاقه یا شرایط ما ...

بحث دوست داشتن نیست

من زندگی الانم خیلی سخت خیلی بیپولی کشیدم خیلی حسرت چیزارو خوردم حالا خداروشکر الان خودم یه مبلغی درامد دارم ولی اون اقا صفر صفر دلم نمیخواد دوباره خیلی چیزا که فقط ی بار تو زندگی ادم انجام میشه حسرت شه برام

جدا از اون اولای رابطه یه سریع چیزا و راجبش دروغ گفت بهم و پنهون کاری کرد که ب مرور تا الان نم نم داره در میاد

ببین یجوریه بری با اولی احتمالا بعدش پشیمون بشی بری با دومی ممکنه حسرت عشق تو دلت بمونه

ولی قشنگ از ده نفر که دنبال عشق رفتن و چندین ساله ازدواج کردن بپرس ببین اونا چی میگن

یکیش خودم عشق نون و آب نمیشه اگه مورد دوم به دلت میشینه و فک میکنی میتونی دوسش داشته باشی با اولی کات کن مدتی با دومی آشنا شو

بی پولی نکشیدی عشق از سرت بپره

برای همه آرزوی آرامش دارم  ....در قضاوت کردن احتیاط کنیدزمین به طرز عجیبی گرده تجربش میکنی خودت نه عزیزت دیدم که میگم .............من وفادارترین آدما رو دیدم که خیانت کردن.باهوش‌ترین آدما رو دیدم که فریب خوردن.صادق‌ترین آدما رو دیدم که دروغ گفتن. مهربون‌ترین آدما رو دیدم که دل شکستن. قوی‌ترین آدما رو دیدم که کم آوردن.بالغ‌ترین آدما رو دیدم که بچگانه رفتار کردن.و از همه‌ی این‌ها متوجه شدم هیچ بد و خوب مطلقی وجود نداره، همه ممکنه اشتباه کنن و هیچ چیز از هیچ کس بعید
هیچکدام چون با هر کدوم بری حسرت اون یکی رو میخوری اگه با دوست پسرت ازدواج کنی بعد تو بی پولی میگی کا ...

اولش نگفت شرایطم انقد بده

اولش گفت چهارسال دیگه اکی میکنم میام جلو

الان دوسال نیم گذشته میگه بالای پنج شیش سال دیگه

نمیدونم من جمال پسندم هرکدوم خوش تیپ تر و خوش قیافه ترهالبته شوخی کردم اگه با اولی فاب و طولانی مدت ...

خب یه رابطه باید ته داشته باشه دیگه

نمیشه که چون فابم تا ۳۳-۳۴ معطلش شم

از نظر خودش واسه خودشه خب مطمئن نیستی هیچوقت نگو چون شاید داره بازیت میده با ازدواج دومی هم موافق نی ...

خودم الان چند باری گفتم بهس گفتم من و تو رابطمون احتنالا به ازدواج نمیرسه پس زیاد رو من ازدواجی فکر نکن اما نمیدونم راست یا دروغ اون خیلی بسته رو ازدواج باهام

ببین یجوریه بری با اولی احتمالا بعدش پشیمون بشی بری با دومی ممکنه حسرت عشق تو دلت بمونه ولی قشنگ از ...

خودمم عقلم میگه ازدواج با پول

عشق نمه نمه پیش میاد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2791
2779
2792