2777
2789
آره دقیقا همین کار رو بکنی عالیه.تو از همین الآن زیست رو شروع کن در کنارش هم دین و زندگی و عربی رو پ ...

من میگم سخت ترارو اول بخونم ... دینی یادمه اخرا خوندم از پسش براومدم ... عربی هم میتونم فعلا میخوام از سختا شروع کنم ک نسبت ب بقیه الان برای من طلاییه ... بعد برای اون روزای حساس ک همه میخونن من با برنانه پیش ببرم دیگه کل درسارو ... دیگه زیاد وقت گیرم نمیشه ک مثلا تو ریاضی و فیزیک بمونم یا تو زبان و عربی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو کنکور ۹۶ بخاطر گندی که به زیست زدم شیمیو خیلی خراب زدم ۶۷ درصد من برا بالای ۸۰ رفته بودم ولی زیست ...


وااای خیلی بده.حال اون موقعت رو کاملا میفهمم

حس خیلی بدیه.😳😳😳

۱۷۶ جان                                                                           ۱۷۶ آرزو                                                                           ۱۷۶ استعداد پرپر شده
من میگم سخت ترارو اول بخونم ... دینی یادمه اخرا خوندم از پسش براومدم ... عربی هم میتونم فعلا میخوام ...


پس اگه میخوای اختصاصی ها رو اول بخونی زیست دوم رو شروع کن و حرکت و دینامیک و نوسان پیش ۱ فیزیک رو هم ببند.

اگه پیش ۱ رو ببندی و عمقی بفهمی پیش ۲ خیییلی ساده اس.و وقت میکنی بخونیش.


۱۷۶ جان                                                                           ۱۷۶ آرزو                                                                           ۱۷۶ استعداد پرپر شده
مرسی عشقم چقد جامع 😍😍😚  مثلا چ کارایی؟😁😁😁 زیست یه چیزایی یادمه ...😁

آخر تیر برنامت عالی جمع میشه 

از یک مرداد شروع میکنی کتاب درسی زیست بعلاوه آیکیو رو زدن 

کم کم میری جلو الان دیگه کتاب زیستت یه منبع کامله همه نکات تستا رو استخراج کردی و آیکیو که لول بالاتره رو داری میزنی

برا شیمی دیگه مبتکران آموزش عالی داره بازم کتابت کامل شده میری سراغ آیکیو 

فیزیک هم چنان گاج نقره ای

ریاضی هم که گفتم

برا عمومی که دینی تو آخر تیر احتمالا آیاتو تموم کردی  دیگه میری سراغ متن کتاب

از یک تیر لغات تاکید میکنم لغات زبانم میخونی 

عربی رو هم از آخر تیر شروع میکنی از خیلی سبز خوندن و تست 

با این روشی که گفتم تو آخر شهریور همه چیو عالی جمع کردی از یک مهر هم با آزمونا پیش میری ببین تو این ۵ ماه تو یادگیریت کامل شده 

وااای خیلی بده.حال اون موقعت رو کاملا میفهمم حس خیلی بدیه.😳😳😳

خیلی بد بود من برا دارو رفته بودم از سر جلسه که بلند شدم دم در  ورودی مامانمو دیدم گفتم نمیشم 

رسیدم خونه تلفنا شروع شد به همه گفتم نمیشم حتی موقعی که جوابا اومد تا هشت شب سمت کارنامم نرفتم زیست خیلی بهم بد ضربه زد من خودم رو شیمی خیلی مغرور شدم و زیست از دستم در رفت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش