2777
2789
عنوان

چقدر زشته!!!!

| مشاهده متن کامل بحث + 1142 بازدید | 87 پست

واقعا آدم باید بره بچه دو ساله رو دعوا کنه ؟😑دوستان واقعا شما دلتون میاد ؟مثلا چه طوری میخواین‌از خجالت یه بچه دو ساله در بیاین ؟؟واقعا این کار درسته ؟؟اینجوری که شما هم میشید مثل پدر و مادر اون بچه !!پس چه فرقی با اونا دارید 

شما نمی توانید مانع امواج شوید ،اما می توانید موج سواری را یاد بگیرید.

منم یکی از بچه های فامیل اینطوره شب بله برون خواهرم تمام بچه های فامیل رو زد مادرش میگفت خودم میگم بزنه که کسی نزنش عمه ام گفت تو خیلی غلط میکنی بچه رو هار بار میاری بچه های مردم  بچه نیستن 😂😂😂😂

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

روم نشد چیزی بگم. گفتم مهمونن دلشون میشکنه

اخه مهمونن درست ادم عزت میذاره که بعدش حرمت ببینه باید میگفتی که بچه تون خیلی شیطونه 

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
دیگه چی بگم جلو چشم مامانش. رودربایستی هم داشتیم با هم

من جای شما باشم دیگه دعوتشون نمیکنم .

خواهر قشنگم پروینم کجایی مگه نگفتی تنهام نمیزاری پروانه سوخت بی پروینش بیا ناز خواهر بیا کاسه بشقاب آوردم خاله بازی کنیم بیا جر زنی نمیکنم بیا پروینم تمام کاسه ها بشقاب ها مال تو بیا با گچ لی لی کشیدم تو کوچه بیا لی لی بازی کنیم بیا موهات و ببافم آخ جان پروانه موهات ریخت جان پروانه خمیده شدی 😭😭عشقم قورمه سبزی پخته بودم برات بمیرم بمیرم بمیرم لبت بسته شد نتونستی سیر بری پیش خدا 😭خواهر عشق پروین کجایی 😭😭😭😭😭

منم یکی از بچه های فامیل اینطوره شب بله برون خواهرم تمام بچه های فامیل رو زد مادرش میگفت خودم میگم ب ...

دم عمه خانوم گرم

98/11/1 شروع رژیم، وزن شروع 75/5، 98/12/1 وزن فعلی 71/5،  وزن هدف60 کیلو
من دختر ۱۵روزمو زد توی گوشش همه میخندیدن

شعور ندارن دیگه بی فرهنگن.. دختر خواهرشوهرم اومد تهران دندونش رو کشید...مادره نیومد صورت بچه رو بشوره با همون دهن خونی جلوی من غذا میداد بهش همون لحظه حالم بهم خورد یادمه کلی حرص خوردم چن روز بعد بچه سقط شد..البته شاید مشکل از استرس نبود ولی شعور ندارن یکی حامله هست و استراحت مطلقه و مادرش اومده پیشش نیان تلپ شن با یه بچه بی ادب

وای خدا یادم افتاد خاهرزادم کوچیک بود گذاشتیم پیش مامانم رفتیم خرید با خاهرم وقتی برگشتیم ایقد گریه کرده بود که خابش برده بود نگو مامانم مهمون داشته بچه ش خاهرزادمو گاز میگیره کمرشو نگاه کردم جای گازش کبود شده بود تاچندروز همش توفکرش بودم یعنی اگه اونجا بودم چنان کولی بازی درمیاوردم که دست بچشونو بگیرن برن برا همیشه😡

پسر کوچولوی دوست داشتنیم طعم خوشبختی رو درکناره تو چشیدم 
دم عمه خانوم گرم

اخه عمه ام خیلی رکه حرفش تعارف برنمیداره 

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش

بچه مقصر نیس پسردایی شوهر منم همینه زن و شوهر دائم سرشون تو گوشیه بچشون یه پسر کاملا وحشیه یبار عینکمو شکست یبار موتور همسرمو انداخت بعد که من اخم کردم زنش میگه واسه یه موتور چقد ترش کردی اخه ادم چی بگه 

خدایا دو بار تو این شش ماه دل منو شکوندی اما دل مامانای منتظر دیگه رو نشکون کفر نمیگم اما اعتقادم ضعیف شد کلی باهات راز و دل کردم کلی التماست کردم کلی گریه کردم آخرش نشد یعنی اصلا نشنیدی ببخشید اما واقعا دیگه هیچی نمیگم الهی هیچ مادر ای وی افی نتیجه منفی نگیره سخته بخدا سخته 
ینی اگه من بوودما میبردمش یه گوشه یه نیشگون ازش میگرفتم ک مث بچه ادم بره ور دل بابا و مامانش بتمرگه

بعد میومد با گریه و فریاد میگفت مامان بابا،خاله منو زد

98/11/1 شروع رژیم، وزن شروع 75/5، 98/12/1 وزن فعلی 71/5،  وزن هدف60 کیلو
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش