2777
2789
عنوان

چقدر زشته!!!!

1142 بازدید | 87 پست

امشب مهمون داشتیم. دخترش دو سالو نیمه بود. یعنی زلزله راه انداخته بود خونمون. صورت پسر سه ماهمو چنگ انداخت. بندا خدا انقدر گریه کرد سیاه شد. صورتشم خون اومد. بعد رفت کالسکه ی پسرمو داغون کرد. بعد شروع کرد رو تختش بالل و پایین پریدن. تختشم داغون کرد. پدر و مادرشم هیچی بهش نمیگفتن. تهش ماماتش یه اخم کوچولو میکرد.  مامانش به باباش میگفت ببین داره کالسکه رو داغون میکنه. باباش میگفت اشکالی نداره...ینی من داشتم منفجر میشدم...چقدر زشته که پدر و مادر انقدر بی مسئولیت و بیخیال باشن. من که دیگه دوست ندارم باهاشون رفت و امد کنم. با اینکه خیلی پولدار و با کلاسن ولی فکر نمیکردم انقدر بی فرهنگ باشن

چنگ زد صورت بچه روووو مامانش کجا بود شما کجا بوددددی

کسی چه می داند شاید همین لحظه زنی برای مرد سیاستمدارش می رقصد یا پیانو می نوازد و اواز می خواند و جلوی جنگ جهانی بعدی را می گیرد...کسی چه می داند شاید تنها شرط معشوقه هیتلر به خاک خون کشیدن دنیا بود...کسی سر از کار زن ها در نمی اورد با سکوتشان شعر می خوانند با لبهایشان قطعه نامه صادر می کنند با موهایشان جنگ می طلبند با چشم هایشان صلح....کسی چه می داند شاید اخرین بازمانده ای دنیا زنی باشد که با شیطان تانگو می رقصد....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بودم خودم از خجالت بچه درمیومدم😑

‏200 سال پیش وقتی آمریکایی ها در لجن و کثافت زندگی میکردند ایرانیان مسواک میزدند.200 سال بعد وقتی آمریکایی ها کره ماه را فتح کردند ایرانیان همچنان مسواک میزدند!! آخه بهداشت خیلی مهمه

آخی صورت بچه 3ماه رو چنگ انداخت وای من بودم چنان گوشش و میپیچوندم.😠😡

خواهر قشنگم پروینم کجایی مگه نگفتی تنهام نمیزاری پروانه سوخت بی پروینش بیا ناز خواهر بیا کاسه بشقاب آوردم خاله بازی کنیم بیا جر زنی نمیکنم بیا پروینم تمام کاسه ها بشقاب ها مال تو بیا با گچ لی لی کشیدم تو کوچه بیا لی لی بازی کنیم بیا موهات و ببافم آخ جان پروانه موهات ریخت جان پروانه خمیده شدی 😭😭عشقم قورمه سبزی پخته بودم برات بمیرم بمیرم بمیرم لبت بسته شد نتونستی سیر بری پیش خدا 😭خواهر عشق پروین کجایی 😭😭😭😭😭

وای من باشم قاطی میکنم میگم بهشون 

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش

حالا فک کن جاری من همینجوره تو ی ساختمونم هستیم

رسمن از دستشون دیوونه شدم دو ساله داره پسر  منو کتک میزنه هیچکسم بهش هییییچ نمیگه

کاش میشد؛همچواواز خوش ی دوره گرد زندگی را بار دیگر دوره کرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز