۳۲ سالمه
همش خاهرم میگه بشین مدیتیشن کن
حتی دکتر هم گفت
ولی خیلی سخته برام انجام میدم تنفسی اما بی فایدس باز توی خاب نمیرم
هیچکس نمیفهمخ جی میگشم اذیتم
اخه مدیتیشن ریکلسیشن دگ چ کوفتیه چیو حل میکنه احه اصلا چطوریه
نمیتونم مغزمو خاموش کنم به هیچی فک نکنم نمیتونم