2777
2789
عنوان

بی خابی

| مشاهده متن کامل بحث + 127 بازدید | 24 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب چرا انقدر استرس داری؟ببین الان تا شب سعی کن نخوابی و خودتو خسته کنی،برو پیاده روی،خونتو تمیز کن و ...

بابا شاغلم بخدا کلی خسته ام

تا شبم نمیخابم اصلا 

دست خودم تیس دلشوره دارم همش بیخودکی

فکروخیال اطرافیانمو زیاد میکنم اما استرس ژنتیکی هم داریم 

منم خواب ندارم و ملاتونینن جواب نمیده الپزولام میخورم بیهوش میشم

خب همون دگ منم خوردم یه هفنه الپرازولام خوب شدم خابیدم 

دوز نیم رو 

دکتر داد

اما خب نمیتونم بخورم دگ 

میخام باردار شم نباید بخورم برای بدنم ضرره این قرصا

دارم میمیرم از بی خابی

شما چرا بیخابی داری

خیلی مشکل بدیه 

چندسالته

۳۲ سالمه

همش خاهرم میگه بشین مدیتیشن کن 

حتی دکتر هم گفت 

ولی خیلی سخته برام انجام میدم تنفسی اما بی فایدس باز توی خاب نمیرم

هیچکس نمیفهمخ جی میگشم اذیتم

اخه مدیتیشن ریکلسیشن دگ چ کوفتیه چیو حل میکنه احه اصلا چطوریه 

نمیتونم مغزمو خاموش کنم به هیچی فک نکنم نمیتونم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز