سلام من شاید تا بیستم پریود شم یه هفته هم پریودیم طول میکشه به نظر شما تو این چند روز اینده موهام رنگ کنم یا بزارم بعد پریودیم که میشه ۲۷ اسفند میترسم ارایشگاه ها سرشون شلوغ باشه خدمات مو انجام ندن از طرفی اگه الان رنگ کنم برا عید موهام رشد میکنه ریشه اش زود سیاه میشه
بعدش چیکار کنم که موهای سفیدم رنگ بگیره تا حالا بی رنگ نکردم همیشه رنگ ساده زدم لطفا راهنماییم کنید