بچه ها من به دلایلی نتونستم شیر خودمو بدم بچم الان هرکی میبینم به بچش شیر میده من شیرخشک دیونه میشم. از خودم بدم میاد انقدر بی عرضه بودم که نتونستم به بجم شیر بدم
نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خب خوبه خودت میگی ب دلایلی..پس دلیل داشته دیگه ک نتونستی گلم
همین ک تر و خشکش کردی و بزرگش میکنی از صدتا شیر دادن بهتر ثواب داره
من خانه ام را پر از رنگ میکنم...پر از عطر زندگی...نان گرم میکنم ...گل میخرم و شعر مینویسم...و باور دارم کلام فروغ را که زندگی یعنی همین بهانه های کوچک خوشبختی .... .
عزیزممم ناراحت نباش من الان ۲۲ سالمه ولی هنوز مادرم حسرت میخوره ک من شیرخشک خوردم 😄 اصلا به نظرم ناراحتی نداره الان من بزرگ شدم خواهرمم ک شیرمادر خورده بزرگ شده و هیچ فرقی هم نیس ناراحتی نداره خدارو شکر بچه ت سالمه کنارته💟
نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔