2777
2789
عنوان

حسرت

| مشاهده متن کامل بحث + 566 بازدید | 47 پست
از همون روز اول ک زایمان کردی قطره شیرافزا استفاده کن..غذاهای گرم و آبکی بخور.و حتما اون پودر۴مغز ک ...

ببخشید. کدوم پودر چهار مغز ندیدم 

از کسی نپرس خوشبختی کجاس تو بازیتو بکن نویسنده خداس 
ببخشید. کدوم پودر چهار مغز ندیدم 

بادوم هندی.بادوم درختی.پسته همشون خام و تازه باشن و فندق+نخود(بدون نمک)برا این ک بهش حالت اردی بده.وگرنه‌چون مغزا روغنیه میچسبن بهم...و نبات..بریز داخل آسیاب همش باهم مخلوط شن.بعد قبل خواب۲قاشق بریز داخل شیر ولرم.هم راحت میخاابی .هم خونساز و زیاد کننده شیره

من خودم بهش کنجد پوست کنده..یکم‌هل(برا عطرش)و خیلی کم رازیانه ک شیرمو زیاد کنه قاطیش کردم


هردو دلتنگ همیم اما من اغلب بیشتر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بادوم هندی.بادوم درختی.پسته همشون خام و تازه باشن و فندق+نخود(بدون نمک)برا این ک بهش حالت اردی بده.و ...

خیلی ممنون حتما فردا درست میکنم اتفاقا کم خونی هم دارم 🙏❤️🙏❤️

از کسی نپرس خوشبختی کجاس تو بازیتو بکن نویسنده خداس 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز