خواسش میکنم..مواظب باشید. اگه از کسی سوالی میپرسید بدانید کیست و چرا میگن پیش رمال و دعانویس نرو چون اونا کالبد اختریشون آسیب دیده و شدن زباله دون موجودات غیر ارگانیک و شاید چیزی بگن یا کاری بکنن موقتیه! ولی دوستان من همه برید امام زاده ها اونجا فرشتگان خدا و ملائک مقرب هستن اگر نحسی دارید و طلسمی خودشون باطل میکنن چقدر توصیه لزایارت کربلا و امام رضا شده امشب هم مستحبه زیارت امام حسین عاشورا بخونید همه و اینکه /غسل توحید عجیبه تو گوگل سرچ کنید و انجام بدید
من در کودکی برای اجنه روضه میخوندم. خیلی تو عالم خبره! فقط بگو یاحسین