2777
2789
عنوان

مادر ظالمیم 🥲🥲

1161 بازدید | 59 پست

امروز از صبح شوهرم خونه نبود گفت شامم نمیام منم خودمو سرگرم خونه تمیز کردن کردم دیگه ناهار سیبزمینی ابپز دادم به دخترم دیگه شامم درست نکردم از ساعت ۸ جاها رو انداختم گفتم بخواب من خستم  الان رفته نون اورده میگه باز کن بده بخورم گشنمه 😭😭

چقدر بی فکرم من چقدر مظلومه این بچه الهی بمیرم 

با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭

وا غذا پختن مگه چقدر سختهبه جای تاپیک زدن پاشو یه چیزی بپز

خیلی خستم به خدا جون ندارم تکون بخورم  نون دادم با حلواشکری خورد

با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا چجوری دلت میاد خب 

یعنی اگ اونم نون نمی اورد و می‌گرفت با شکم گرسنه میخابید چجوری میخاستی بفهمی گرسنه مونده 

بعد حال دارید بیاد نی نی سایت حال ندارید واس بچتون غذا درست کنید 

از صبح تا الان فقط یه سیب زمینی آب‌پز!!

😑 
واقعا جای تاسف داره برای شوهر که پسر مردمه بو و برنگ راه میندازین اما بچه خودت باید نون بیاره تا بفه ...

واقعا بی لیاقتم حالم از خودم بد میشه

با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭

واقعا چجوری دلت میاد خب یعنی اگ اونم نون نمی اورد و می‌گرفت با شکم گرسنه میخابید چجوری میخاستی بفهمی ...

اصلا گذشت زمان و حس نکردم یهو دیدم شب شده خستم 

با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭

ببین گاها پیش میادادم شام سبک بده به شوهر و بچها،ولی خب تو اشتباهت اینه که تو فقط ب خودت بچت این کارو میکنی ولی برا همسرت غذای عالی میمزی،

منظورم اینه که خودت و بچتم لایق بهترین غذایین،وقتی تو خونه پواد اولیه غذارو داری چرا انقد خودتو با کار خونه خسته میکنی که غذا نپزی برا خودتون،تو که انقد کار کردی بدنت نیاز به غذا داره چرا ازش دریغ میکنی،

ماها قدر خودمون رو ندونیم دیگران هم نه تنها قدردان نخاهند بود بلکه بیشتر اسفالت میکنن،


در کل واجب نبود خونه ت از تمیزی برق بزنه و اولویتت خودت باش

ببین گاها پیش میادادم شام سبک بده به شوهر و بچها،ولی خب تو اشتباهت اینه که تو فقط ب خودت بچت این کار ...

نمیدونم چرا دست و دلم به غدا درست کردن نمیره میگم وقتایی که نیست استراحت کنم غذا درست نکنم این برام لذت بخش تره ولی قسمت عذاب آورش اینه دخترمو فراموش کردم  از خودم بدم میاد این روز ها بیشتر از همیشه از خودم متنفرم دلم میخواد فقط بمیرم 

با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭

نمیدونم چرا دست و دلم به غدا درست کردن نمیره میگم وقتایی که نیست استراحت کنم غذا درست نکنم این برام ...

کاش استراحت میکری لااقل،تو خودتو با کار خونه خسته کردی،اینش بده،

اینجور وقتا سالاد اولویه اماده یا ناگت بپز برا بچه ت یا لاقل تخم مرغ اب پزی املتی

کاش استراحت میکری لااقل،تو خودتو با کار خونه خسته کردی،اینش بده،اینجور وقتا سالاد اولویه اماده یا نا ...

اصلا حواسم نبود به خدا دخترم عزیزترین ادمیه که دارمش نمیدونم چرا حواسم بهش نبود الان گریم بند نمیاد اینقدر از خودم بدم میاد هیچ مادری مثل من بی توجه نیست تو همه چیز بدترین بودم چرا نمیمیرم 

با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭

اصلا حواسم نبود به خدا دخترم عزیزترین ادمیه که دارمش نمیدونم چرا حواسم بهش نبود الان گریم بند نمیاد ...

نه اینطوری هم نگو،

برا همه پیش میاد من خودم پریود بودنی شده به بچها نون عسل بدم بخورن بگیرن بخوابن،

اینکه ب فکر خودت نیستی خوب نیس،

یه مقدار شرایطتم سخته، انگیزه و اترژیت کم شده،سعی کن یا ورزش اینا بکنی روحبه ت بالا بره یا برو دکتر یه قرصی بده دل و دماغ داشته باشی

نه اینطوری هم نگو،برا همه پیش میاد من خودم پریود بودنی شده به بچها نون عسل بدم بخورن بگیرن بخوابن،ای ...

مرسی دوستم برام دعا کن به خاطر بچمم که شده بمیرم 💔

با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792