خدا #

برای هشتگ "خدا" 93 مورد یافت شد.


من گفتم نگهش میدارم ولی هنوز ۲دل بودم از کسی که تفسیر قران بلده خواستم برام استخاره کنه

اون زمان شاید ۳هفته ام بود

اون شخص اصلا نمیدونس استخاره ام به چه دلیله

تا قران رو باز کرد گفت مبارکه قدمش😶😶😶

بعد گفت اسمشو علی بذار بااینکه سونو ان تی ۱۲هفتس برا تعیین جنسیت 😶😶😶

بعدش گفت این بچه به حدی خیر و نیکی به دنبال داره که بعدها به واسطه ی اون 

همه پدر و مادرش رو هم به نیکی یاد میکنن

الان علی اقای ما ۷ماهس

و خونه ی ما از ۷۶متر 

شده یه ویلای ۵۰۰متری 

با معجزه ی خدا

سقط خیلی عوارص داره هم واسه بدن هم تو زندگی

باید سعی کنیم ناخواسته باردار نشیم

اما اگه شد....هدیه-خدا#رو  ‍ را پس ندهیم

به نیت دور شدن هرررر چی شر و آفت و بیماری و بلاست برای تمام مردم آیت الکرسی و صلوات هدیه میدم به ائمه و شهدا .....روزای خوب نزدیکه 😍

خدا خیلی مهربونه 

نا امیدی ممنوع

#فرصت_دوباره

خدا# #انرژی_مثبت

ن اومدم تایید شم و ن چیز دیگ.

از اونجایی ک وقت ندارم گزارش بزنین برام مهم نیس....

هدفم این بود کسانی ک مثل من شرایط خاصی دارن...و مردد بودن و مشکل حرف مردم رو داشتن نگران نباشن...منم میترسیدم ولی الان خداروشکر م.

تاپیک های بعد رو در پاسخ سوال شما دوستان  زدم.

درثانی تاپیک اول شرایط همسرم رو گفته ام...(در پاسخ دوستان ک گفتن شرایط چی بوده)

خدا# _یارتون 

بهترینا رو براتون ارزو دارم ...امیدوارم عشقتون کنارتون باشه...ک هیچ وقت شرایط خاصی نداشته باشید.



این احتمالات ک شما میگی مربوط به همه ی افراده ... من الان بیام به یکی همیشه مهربونی کنم لطف کنم دوسه ماه تمام، یه بار بیام درحقش لطف نکنم عادی باشم ازمن طلبکار میشه
یا وقتی یکی قضاوتم کرد یا اذیت کرد من سکوت کنم معلومه بیشتر برداشت بدمیکنه

اما یه سری افراد هستن که ذاتا مشکل دارن معمولا همه هم تو فامیل اینجور افرادو میشناسن.. اونها رو مانمیتونیم تغییر بدیم با اصلاح رفتارمون!! بلکه فقط خدا# باید تعییرشون بده که نمیده. یه معجزه میتونه تغییرشون بده

یه مثال مادرشوهرمن ادم عصبی هست. یه کلام نمیشه باهاش صحبت کرد. مشکل داره حسودس میکنه هرکی خوشبخت باشه حسودی میکنه و زندگیای تمام  زن برادراشو بههم ریخته  اخر سر پردشوهرم برش میداره میبرتش برو بیابون خونه میسازه الانم اونجان سال به سال نمیان دیدن اقوام یعنی کسی دوست نداره بیاد!
حالا برامادرشوهرم وضعیت حاد هست  خودتون بسنجین دیگه درجه بندی داره این حجم از مشکلات روانی. 

پربازدیدترین تاپیک های امروز