2794
سلام صبور باشید دوره درمان رو کامل کنید و مجدد سونو رو تکرار کنید تا با افزایش سن حاملگی قلب را بهتر بتوان رویت کرد روزخوش
1397/01/11
سلام اگر تغذیه مناسب داشته باشید واز همه گروه های غذایی به اندازه مصرف کنید ومایعات زیاد بنوشید ومکمل های تجویزی را به موقع مصرف کنید مشکلی ایجاد نمیشود نگران نباشید شب خوش
1397/01/08
سلام اگر در سه ماه دوم هستید نزدیکی مشکلی ندارد در سه ماه اول وسوم کمترین تعداد نزدیکی انجام شود وبهتراست خودارضایی نداشته باشید روزخوش
1397/01/08
سلام دوست عزیز نگران نباشید خیر مشکلی برای جنین شما به وجود نمی آید ضمنا باید سونوگرافی وآزمایشات غربالگری جنین بین هفته ۱۱ تا ۱۳ بارداری انجام بدهید موفق باشید.
1397/01/06
سلام دوست عزیز خیر یک عدد قرص تاثیر نگران کننده ای ندارد بنابراین استرس و نگرانی نداشته باشید موفق باشید
1397/01/06
سلام دوست عزیز این مسئله طبیعی است و جای نگرانی ندارد تا پایان هفته ۲۲ بارداری برای حس کردن حرکات جنین شما زمان دارید و نیاز به اقدام خاصی ندارید موفق باشید.
1397/01/06
سلام نگران نباشید جنین هم سیکل خواب وبیداری دارد اگر تکانها کم شد تحریک ایجاد کنید وحرکاتش را چک کنید.روزخوش
1397/01/01
سلام باید حتما تحت نظر پزشک باشید .وسونوهای سریال بدهید تا عملکرد کلیه سنجیده شود درین مورد میتوانید با پره ناتالوژیست هم مشورت کنید روزخوش
1397/01/04
سلام نگران نباشید این داروها مجاز هست و چون با نظر پزشک بوده مشکلی ایجاد نمیکند روز خوش
1396/12/28
سلام خیلی از مواقع این کیستها برطرف میشود فقط باید تحت نظر باشید .به پزشکتون مراجعه کنید موفق باشید
1396/12/28