2794
پریود برای هر خانمی یکبار در ماه اتفاق میافته و اگر بعد از اتمام پریود در میانه سیکل خونریزی پیش بیاد به هیچوجه طبیعی نیست و خانم باید حتما با مراجعه به پزشک چکاپ و بررسی بشه
1398/11/13
سلام برای بررسی به پرشک زنان یا ماما مراجعه کنید
1398/11/12
درود در تاریخ۱۴/۱۱/۹۸ که پیام شما به دستم رسیده شما۷ هفته و یک روز هستید، آزمایش نوبت اول بارداری و سونوگرافی باید انجام شود، و در هفته۱۱_۱۳ غربالگری نوبت اول و سونوگرافی دارید ،
1398/11/14
سلام استرس و تغییر سطح هورمونها عامل مهمی در بی‌نظمی های کوتاه مدت هست
1398/11/13
اگر اخیرا این مورد پیش اومده نیاز به چکاپ دارید
1398/11/13
عزیزم بدون انجام آزمایشات لازم و گرفتن شرح حال از بیمار نمیشه در مورد مشکل صرفا حدس زد به ماما یا پزشک زنان مراجعه کنید
1398/11/13
سلام عزیزم بله میتونه باشه ولی برای اطمینان دقیق از بارداری باید ازمایش خون بدید
1398/11/28
سلام خیر احتمال آن ضعیف است اما در کل بعد از سقط باید همیشه سونوگرافی انجام شود موفق باشید
1398/11/12
سلام با توجه به اینکه پریود شما منظم است خیر نیازی به مصرف این دارو ندارید اگر قصد بارداری دارید بهتر است برای بارداری اقدام کنید موفق باشید
1398/11/11
سلام مشکلی نیست فردای آن روز آزمایش خون انجام بدهید موفق باشید.
1398/11/11