2794
سلام مشکل شما از عوارض مصرف قرص اورژانسی است نباید دیگر از این قرص استفاده کنید موفق باشید.
1399/01/05
اگر برای بار اوله نگران نباشید ممکنه به دلیل استرس باشه ولی اگر سیکل بعدی هم نکرار شد حتما لازمه چکاپ بشید
1399/01/05
سلام با توجه به شرح حال شما تنبلی تخمدان دارید باید بعد از تعطیلات به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود و با مصرف دارو پریود شما منظم شود موفق باشید
1399/01/05
سلام حتما تست بتا بدید
1399/01/09
علت این مسئله از عوارض مصرف قرص اورژانسی است اگر ماه آینده نیز تکرار شد می توانید تحت نظر پزشک دارو مصرف کنید موفق باشید.
1399/01/06
سلام بهتر است اول تست بارداری انجام بدهید مصرف قرص مدروکسی پروژسترون به تنهایی باعث تنظیم پریود شما می شود موفق باشید
1399/01/06
تنها راه تشخیص بارداری انجام تست و آزمایش بارداری هست اگر بیش از ۵روز پریود عقب بیافته
1399/01/05
معمولا تا دو‌سیکل بعد از مصرف قرص های هورمونی احتمال بی‌نظمی در قاعدگی وجود داره
1399/01/05
سلام ابتدا تست بارداری بدهید و استراحت کافی داشته باشید
1399/01/04
به این شکل استفاده از داروهای هورمونی یعنی مصرف سه عدد قرص آن هم قبل از تاریخ پریود و بعد مصرف قرص اورژانسی غلط می باشد و باعث به هم خوردن هورمون های بدن شما می شود موفق باشید
1399/01/04