سلام خیر این طور نیست اگر مثل همیشه خون ریزی ماهانه دارید و مقدار خون ریزی مثل همیشه است و خفیف و لکه بینی نیست خیر احتمال بارداری وجود ندارد موفق باشید
سلام استرس و اضطراب و مصرف بعضی از داروها و یا تغییرات آب و هوایی می تواند تاثیر گذار باشد اگر بعد از تعطیلات پریود نشدید آن وقت باید به پزشک مراجعه نمایید تا علت مشکل شما بررسی شو...
سلام
اگر شک به بارداری ندارید و روش جلوگیری مناسبی دارید به علت ماهیت ژنتیکی برخی افراد و شیردهی امکان داره قاعدگی تا شش ماه یا یکسال عقب بیفته ولی این دلیلی بر باردار نشدن طی این...