2794
سلام عزیزم، این شرح حال سوالتون چی هست
1399/01/15
اگر فقط روز اول پریود درد دارید و با مصرف مسکن برطرف می شود این مسئله طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد موفق باشید
1399/01/13
سلام باید صبر کنید تا زمان پریود شما فرا برسد اگر تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت تست بارداری انجام بدهید تا وضعیت شما مشخص شود موفق باشید
1399/01/13
سلام بعد از تعطیلات به پزشک مراجعه نمایید تا برای شما دارو تجویز شود موفق باشید
1399/01/12
مسکن بخور عزیزم و کیسه آب گرم استفاده کن پاها هم گرم بمونه حتما
1399/01/13
اینکه میتونه بارداری باشه یا نه رو فقط جواب آزمایش بارداری مشخص میکنه اونم درصورتیکه حداقل ۵روز پریود عقب بیافته
1399/01/13
باید توسط دکار معاینه بشید
1399/01/13
سلام مصرف طولانی مدت و پیوسته قرص های جلوگیری توصیه نمی شود به هر حال تا یک هفته دیگر برای پریود شدن زمان دارید موفق باشید
1399/01/12
عزیزم دورادور نمیشه بدون بررسی بیمار در این مواقع نظرمون رو بگیم! دردهای پریود گاهی طبیعیه و میتونه ناشی از استرس یا تغییر رژیم غذایی باشه ولی در کل بهتره ویزیت بشید و تست پاپ اسمی...
1399/01/13
سلام عزیزم نشانه فعل و انفعالات تخمدان ها می باشد، ولی نطر قطعی بر باردار بودن نیست
1399/01/15