2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم درس خوندن بهترین کاریه ک میکنی.. هیچی نشی تهش ی کارمند میشی ک نیمه وقت کار میکنی و حقوقت با کارگری ک صبح تا شب کلفتی میکنه برابر میشه.. پس هیچوقت پشیمون نباش 

درس طلاست ؛ علم دو تا بال هست ک باعث میشه پرواز کنی و ب اوج برسی..  دایی خودم زمانی ک جواب کنکور اومد توی دهات بیل میزد و گوسفند میچروند الان با درس خوندن نصف تهران واسه اونه ...

😒😒😒😒شوخی دیگ ایشالا ارهههه؟

بهش فشار اومده عادیه

و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها                                        ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند❤                                    کاربری دست دو نفره😁
پزشکی 😞

میدونی داری تو. ارزوی یه عالمه آدم زندگی میکنی؟من حاظرم همه چیمو بدم قبول شم

درس نمیخوندی میخاستی چیکار کنی ول ول بچرخی؟

الان اینجوری میگی ولی مطمعن باش هرچیم بهت بدن حاظر نیستی از رشتت دست بکشی

پزشکی 😞

عزیزم همه این سختیارو میگذرونی و ی روزی لذت میبری از شغل 

برای جایگاه اجتماعی بالات و خیلی از موارد دیگ بخای به این نامیدیت ادامه بدی بدتر میشی و بعدا مثل ماها حسرت میخوری 

منم تازه به این نتیجه رسیدم 

اره بخدا ؛ آدم بیرون کار میکنه واسه یکی دیگ ماهی یه روز ب زور مرخصی میدن همش باید منت کشی کنی و استرس داشته باشی تازه پول اون روزی ک نبودی رو هم از حقوقت کم میکنن!!! ولی کارمندا ماهی چند روز مرخصی با حقوق دارن و ب هرمناسبتی تعطیلن و تو زایمان و فلان و بهمان هم ک با حقوق مرخصی دارن

میدونی داری تو. ارزوی یه عالمه آدم زندگی میکنی؟من حاظرم همه چیمو بدم قبول شم درس نمیخوندی میخاستی چ ...

 سخته همش تو اناق درس خوندن میرم بیرون میبینم همه دارن میچرخن خوشحالن استرس ندارن 

من نشستم دارم میخونم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز