zahraaakaa مدیر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6589 عنوان پشیمونم .. | مشاهده متن کامل بحث + 766 بازدید | 53 پست از این همه درس خوندن پشیمونمبعضی موقع ها فک میکنم ( بیشتر موقع ها ) راهم اشتباهه زندگیم داره واسه درس تلف میشه 1401/10/07 | 21:29 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maaryaam___ عضویت: 1400/09/13 تعداد پست: 3176 خب فشارردرس حجم درسا زیاده همش هم حفطی ر ترم چندی؟ 🦕Dreaming of happier days to come
sare1400 عضویت: 1398/02/15 تعداد پست: 4693 اره من همکارم ی سال از من بزرگتره اون کجا من کجا خیلی اذیت شدم حقوق اون کجا اونوقت من برای ۶تومن خود ... چ رشته ای بخونی
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6589 اگ روبیکا و ایتا داری آیدیتو بده لینک گروه بدم بهت یه گروه زدم واسه درس خوندن و گزارش روزانه کنکوری نیستم
sare1400 عضویت: 1398/02/15 تعداد پست: 4693 بهترین کاری که تو زندگیم کردم درس خوندن بود اگه نمیخوندم الان شاغل و مستقل نبودم شغلتون چیه
ژینای_غمگین عضویت: 1401/09/27 تعداد پست: 1043 بجاش اونموقع که بقیه دارن کار میکنن از صبح تا شب و هشتشون گروی نهشونه تو توی رفاه خیلی بیشتری هستی و ... اخه آدم چقد باید بچرخه؟؟؟ مگ بدون پول چرخیدنم حال میده؟ اگ پول نداشته باشی شوهر یا پدر آدم ماهی ۱۰ تومنم بدن حال نمیده
دخترسنگ عضویت: 1398/10/05 تعداد پست: 226 عزيزم چرا فک میکنی فقط تو میخونی؟ من با وجود شکستگی دو مهره ک دکتر بهم گفته شاید کلا ستون فقراتم کج ... من به وجود آدم قوی مثل تو افتخار میکنم❤️
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6589 بجاش اونموقع که بقیه دارن کار میکنن از صبح تا شب و هشتشون گروی نهشونه تو توی رفاه خیلی بیشتری هستی و ... 😞🥺
zahraaakaa مدیر استارتر عضویت: 1400/03/16 تعداد پست: 6589 به نظرت فیزیو خیلی راحت تره نسبت به رشته شما؟ یعنی چی؟
sare1400 عضویت: 1398/02/15 تعداد پست: 4693 معلم به نظرت این که میگن اموزشپرورش دیگه مده۲۸استخدام نمیکنه راسته؟