2777
2789
عنوان

قرص لاغری

15052 بازدید | 51 پست

سلام خانوما میتونین یه قرص لاغری خوب بهم معرفی کنین دیگه دارم افسردگی میگیرم ب خاطر چاقیم واقعا احساس بدی دارم لطفا هرکی قرص لاغری خورده و جواب گرفته اسمشو بهم بگه مرسی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا همش میخواید بخورید لاغر شین

نخورید تا لاغر شی

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

به نظرم خوب نیست قرص نخور، ببین من با روزی یکساعت پیاده‌ر‌وی بدون رژیم توی ۲۰ روز ۲ کیلو کم کردم جدا از وزن سایزم خیلی خوب کم شد مثلا دور کمرم از ۷۹ شد ۷۴

‏200 سال پیش وقتی آمریکایی ها در لجن و کثافت زندگی میکردند ایرانیان مسواک میزدند.200 سال بعد وقتی آمریکایی ها کره ماه را فتح کردند ایرانیان همچنان مسواک میزدند!! آخه بهداشت خیلی مهمه
ده دقیقه قبل غذا به قاشق غذا خوری پودر جوانه گندم رو تو یه لبوان اب قاطی کن بخور قبل غذا یه ورزش ه ...

از کجا میشه خرید؟

‏200 سال پیش وقتی آمریکایی ها در لجن و کثافت زندگی میکردند ایرانیان مسواک میزدند.200 سال بعد وقتی آمریکایی ها کره ماه را فتح کردند ایرانیان همچنان مسواک میزدند!! آخه بهداشت خیلی مهمه

هیچ هیچ هیچ قرصی بدون رژیم شمارو لاغر نمیکنه قرص فقط کمک کنندس حتما باید کنارش رژیم داشته باشی و قند مصنوعی حذف کنی چربیو کم کنی 

💎هیچ چیز از هیچکس بعید نیست💎
95کیلوام استپ وزنی دارم آخه رژیم جواب نمیده

ی رژیم ۲یا ۳روزع شوک بگیر خارج میشی از استپ

چون وزنای بالا استپشون خیلی ماندگار نیس من خودم ۹۶بودم الان ۸۴م و تا عید حتما میشم ۷۰

💎هیچ چیز از هیچکس بعید نیست💎

گلوریا خیلی خوبه من خوردم خالمم الان داره میخوره من کلا ۶.۷تا خوردم ۳کیلو کم کردم بقیشو نخوردم عوارضش و نمی‌دونم چیه و واسه من ک نداشت حالا شاید چون کم‌ خوردم ولی خالم داره میخوره اونم با ۱۰تا دونه ۴کیلو کم کرد خیلیا میگن شیشه داره چون بیخوابی میاره ولی از خود عطاری پرسیدم گفت مال کافئین زیادشه الان خودم دارم ی قرص میخورم آلفا اسمشه ولی آلفا اسلیم نیست چون آلفا اسلیم خیلی وزن کم می‌کنه مثل گلوریا ولی این ک من میخورم فقط اشتهارو کم می‌کنه و میلی ب غذا نداری پیج و اینا هم ندارن اهواز خریدم از عطاری کپسول زرد و طوسی روش مشکی نوشته آلفا اگه همین و بتونی پیدا کنی خوبه البته اینم بگم خالم اول از همین آلفا خورد برعکس جواب داد و ضعف میکرد ولی واسه من خیلی خوبه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز