ما تو دبیرستانمون ی اکیپ هستیم کلا خفنیم ... بچه هامون رفتن الکی گفتن تولد منه ی زنگ ک درسمون مهم نبود کیک خریده بودیم رفتیم تو حیاط تولد گرفتیم فقط بچه های اکیپ بودن چند تا از رفیقامون ک صمیمی بودیم رو نگفتیم بچه ها نذاشتن گفتن فقد اکیم خودمون کیکم کوچولو بود . ولی تو دلم هست بنظرتون شنبه شیرینی بخرم ببرم مدرسه ؟ خیلیا هم پشتمون حرف زدن زیاد و بعضیام واسه اینکه نگفتیمشون ناراحت شدن ... من رفیق فابم شاخ دبیرستانه خیلی بد حرف زد باهاشون کلا خیلی معروف شد اکیپمون با دلقک بازیا و کول گرفتنامون. زیاد هستن کسایی ک خوششون نمیاد ازمون و بعضیا دوستمون دارن ولی عذاب وجدان گرفتم بنظرتون شنبه شیرینی بگیرم؟
رو فاز + زندگیم ... دوس دارم لحظه هامو ... ایندمو میسازم ♡
از ایران جان، چیزی که خیلی متعجبم میکنه تاریخ دانش این سرزمینه.... دانشمندایی مثل ابن سیناابوریحان بیرونی.... عبید جوزجانی که شاگرد ابن سینا هست زندگی نامه ای از ابوعلی سینا روایت میکنه خلاصش اینه ابن سینا قبل از ده سالگی علم آموختن و شروع میکنه تا ده سالگی زبان زد شهر میشه به طوری که به عنوان یکی از عالمان شهر شناخته میشه و تو شونزده سالگی بیشتر علوم روزگار خودشو بلد بوده مثل منطق، فقه، فلسفه، ریاضیات و طب همون سن هم یه کتاب مینویسه به اسم قانون که نه تنها اون زمان برای اموزش پزشکی درجه اول دانشگاهای اسیایی و اروپایی بوده (دقیقا همون موقع ای که تو فرانسه جمله حواست باشه خیس نشی متداول بود😉😂) بلکه الانم بخشی از کتابش تدریس میشه... واقعا چطوری ادم میتونه تو شونزده سالگی به این درجه از دانش برسههه؟؟ البته خود ابوعلی سینا تو فلسفش به این سوال جواب داده و یه جاهایی به عقل بالمستفاد هم اشاره میکنه انگاری الهام میشده معلومات بهش البته تو این سن کم و این همه دانش داشتن بعید هم نیست... راستش اصلا آدم مذهبی ای نیستم منتها این دانشمندا ایرانی در دوران بعد از اسلام ایران خیلی نظرمو به اسلام جلب کردن یه دوره از زندگی که صرفا بر حسب وظیفه (مجبوری🫠) زندگی نامه چند تاییشون رو خوندم (نمونش همین ابن سینا) به این نتیجه رسیدم حتما یه حقانیت بالاتر از جسم ماده وجود داره،، اصلا موافق انفعال و دنباله رو بودن نیستم اما یکی از نشونه هاش(نشونه وجود یه بینهایت برتر) همین دانشمندای اسلامی تاریخمونن که با علم همه چیز تمومشون پا تو مسیر این معنویت گذاشتن..
وااااای نگوووو یه دوست دارم صداشو پسرونه میکنه داش داش میکنه اصن حالمون بد میشه
اینا خیلی خوبن😂
متولد 2008 نیستم انقد نپرسین☺ میشه دعا کنید احساس بین منو کسی که خیلی دوسش دارم دو طرفه باشه ، قلبم درد میگیره که من انقد عاشقشم و اون بی توجه .... دعای نی نی سایتی ها همیشه جواب داده ایندفعه هم برام دعا کنید انشاءالله که جواب میده ☺☺
بچه هفتمیا تو حیاط پشتی تانگو میرقصن 🙂 بعد یکی از هفتمیا داشت گریه میکرد گفتیم چرا گریه میکنی گفت اکسمو دیدم 😐😐😐😐 و من و دوستای خل تر از خودم ک با دیدن هلیکوپتر تو اسمون مدرسه اونقدر جیغ میزنیم ک صدامون میگیره
رو فاز + زندگیم ... دوس دارم لحظه هامو ... ایندمو میسازم ♡
یکی از دوستام یبار گوشی برد مدرسه بعد میخواستیم از اون عکسای اینه ای بگیریم ... فقد دستشویی اینه داشت در دستشویی ها باز بود یکی اب نریخته بود خیر سرش چشممون به اون صحنه افتاد یکی از دوستامون بالا اورد همه چی لو رفت دوستم مجبور شد تعهد بده دوباره🤣
رو فاز + زندگیم ... دوس دارم لحظه هامو ... ایندمو میسازم ♡