2789
عنوان

شوهرم میگه

| مشاهده متن کامل بحث + 1833 بازدید | 58 پست
از ترس آبروم ،بخاطر بچم لال شدم .بخدا قیافه دارم قد بلند هیکل خوب اصلا نمی‌دونم چرا اینجوری می‌کنه ب ...

خدا کمکت کنه عزیزم😢

خدایا خانواده ام رو به دستان قدرتمند تو میسپارم❤️ درخواست دوستی قبول نمیکنم، لطفا مزاحم نشین🤦♀️

خانوادش حرف درمیارن؟  

اره بابا میگن معلوم نیست کجا می‌ره هر روز چ غلطی می‌کنه.اخه جاریمم هست تو ساختمون دیدم براش حرف درست میکنن

اگه میشه برای حاجتم یه صلوات بفرست♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا کمکت کنه عزیزم😢

انشالله.بخدا تا زمانی ک فهمید باردارم من گوشی نداشتم .هر کسی میدید می‌گفت مگه میشه گوشی نداشته باشی

اگه میشه برای حاجتم یه صلوات بفرست♥️
اره بابا میگن معلوم نیست کجا می‌ره هر روز چ غلطی می‌کنه.اخه جاریمم هست تو ساختمون دیدم براش حرف درست ...

دوس داری شوهرتو؟ طلاق بگیری بچتو نمیده نه؟؟؟ 

1۹.  بهمن ماهی ام. 
تموم گرفتاری ما زنا بچه هامونن.مردا هم میدونن وابسته ایم،تا میتونن سواستفاده میکنن

اره بخدا سواستفاده می‌کنه ازم می‌دونه من دل نمیکنم از بچم

اگه میشه برای حاجتم یه صلوات بفرست♥️
دوس داری شوهرتو؟ طلاق بگیری بچتو نمیده نه؟؟؟ 

نه بچه رو نمی‌ده بهم .دوسش داشتم ک زنش شدم اما الان خیلی سردشدیم عین دوتا غریبه ایم باور کن دوسنداره سر ب تنم باشه 😭

اگه میشه برای حاجتم یه صلوات بفرست♥️
بمیرم ای خدا همچین بچه هایی گناه دارن...یکم کوتاه بیا بخاطر بچت یکم بهش برس حرف بزن شاید درست شد اگه ...

کوتاه میام .هیچ زنی اندازه من ب شوهر نمی‌رسه جوری ک صدای خانواده م در اومد ک چرا انقد به شوهرت میرسی و اونم بی محلت می‌کنه .الآنم فقط دارم میسوزم هیچی نمی‌گم فقط تحمل میکنم.

اگه میشه برای حاجتم یه صلوات بفرست♥️
خودم ک اجازه ندارم برم اینجور جاها.به مادرم بگم.بنظرت از دعاس؟

شوهرت اول خوب بود یا از اول همینجوری بوده. اگه اولش خوب بوده احتمال دعا میدم من. میتونی از تلگرام پیدا کنی سرکتاب رو نیاز نیست حتما بری. اگه هم پیدا نکردی اونارو بفرس 

1۹.  بهمن ماهی ام. 
شوهرت اول خوب بود یا از اول همینجوری بوده. اگه اولش خوب بوده احتمال دعا میدم من. میتونی از تلگرام پی ...

بهتر بود اوایل 

اگه میشه برای حاجتم یه صلوات بفرست♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز