2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


با تمرین چندوقت طول میکشه که به یه مهارت نسبی برسم

من از شهریور پارسال دارم میرم . دو سه سال طول میکشه . ساز رو قبلا داشتم . جدید نخریده بودم . الان از یه تومن به بالا داره 

بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد
بخوای میرسی

خودت ساز میزنی ؟ من شاغلم . کل تایم بیداریم تو خونه از 7 تا 12 هستش . عینشو نمیرسم . 

بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد
خودت ساز میزنی ؟ من شاغلم . کل تایم بیداریم تو خونه از 7 تا 12 هستش . عینشو نمیرسم . 

من نه. همکارام خودشون یابچه هاشون.  تازه این ساعت حداقل هست. وگرنه خیلی هاشون واقعا روزی10 ساعت کار می کنم. موسیقی سخت و پیچیده و زمانبره. و علاقه و پشتکککککااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار شدید و تمرین زیاد میخواد

من نه. همکارام خودشون یابچه هاشون.  تازه این ساعت حداقل هست. وگرنه خیلی هاشون واقعا روزی10 ساعت ...

خدایی سخته قبول کن . خونه هم مسئولیت دارم من . همسرم کمک میکنه ولی خوب نمیشه دست ب سیاه سفید نزد . این تمیرینی که میگی برای کسایی هستش که کلا موسیقی شغل و حرفشون میشه . من روزی یمک الی دوساعت تمرین رو دارم . حالا بیرون خونه ذهنی تمرین هم دارم به کنار 

بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد

سلام عزیزم سه تار رو بخواهی یاد بگیری بستگی به خودت داره ولی خب من تقریبا سه ماه کشید

سازم رو هم تقریبا 4 تومن گرفتم

من آموزش سه تارم رو از این سایته شروع کردم تا حالا که راضی بودم.

https://www.notebnote.com/post/group/1/

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز