چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
خودت ساز میزنی ؟ من شاغلم . کل تایم بیداریم تو خونه از 7 تا 12 هستش . عینشو نمیرسم .
من نه. همکارام خودشون یابچه هاشون. تازه این ساعت حداقل هست. وگرنه خیلی هاشون واقعا روزی10 ساعت کار می کنم. موسیقی سخت و پیچیده و زمانبره. و علاقه و پشتکککککااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار شدید و تمرین زیاد میخواد
من نه. همکارام خودشون یابچه هاشون. تازه این ساعت حداقل هست. وگرنه خیلی هاشون واقعا روزی10 ساعت ...
خدایی سخته قبول کن . خونه هم مسئولیت دارم من . همسرم کمک میکنه ولی خوب نمیشه دست ب سیاه سفید نزد . این تمیرینی که میگی برای کسایی هستش که کلا موسیقی شغل و حرفشون میشه . من روزی یمک الی دوساعت تمرین رو دارم . حالا بیرون خونه ذهنی تمرین هم دارم به کنار
بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد