دوستای عزیزم
متاسفانه برام امروز مشکلی پیش اومد تا ظهر همه چی عالی بود من رقصیدم(۴۵۰ کالری سوزوندم)متاسفانه بعد از ظهر دچار سرگیجه و حالت تهوع شدم اول فکر کردم از افت قند هست یا فشار هست شیرموز خوردم که اوکی بشه حالم اما اصلا تاثیری نداشت و متوجه شدم که مسموم شدم و با دعوای خانواد گرامی😅مجبور به خوردن سمبوسه شدم😓
خیلی ناراحت شدم چون امروز کلا مثل چیزی که میخواستم نشد اما ما با کنار هم بودن میتونیم به وزن دلخواهمون برسیم🙏🏻🌹
من متاسفانه هنوز حالم خوب نشده
ان شالله زود خوب بشم و از فردا با قدرت در کنار شما دوستای عزیزم شروع میکنم