خوب با انگیزه میریم برای دوشنبه دیگه💪🏻💪🏻💪🏻
اینایی که میگم حتما رعایت کنید😊
👈🏻پیاده روی حداقل روزی نیم ساعت
👈🏻خوردن دمنوش زیره ۳بار درهفته
👈🏻با برنج و نان اصلا خودتونوسیر نکنید اگه میتونی تو این هفته دوبار برنج بخورید
👈🏻جلوی تلوزیون غذا نخورید موقع حرف زدن چیزی نخورید
👈🏻مثل همیشه قند وشکر و نوشابه و چیپس و پفک و ته دیگ و سرخ کردنی ممنوع❌❌
👈🏻آب خورشت ممنوع❌❌❌❌آب خورشت واقعا اشتها آور و به طور وحشتناک چاق کنندس به طور مثال اگه قرمه سبزی دارین از لوبیا وسبزی وگوشتش بخورید.
👈🏻سبزی زیاد بخورید.
👈🏻آب رو فراموش نکنید.
👈🏻ورزش راز موفقیت در لاغری هست تو خونه ورزش کنید حتی نرمش های ساده
👈🏻چای سبز فراموش نشه😋
👈🏻تو وعده ای روزانمون بیشتر پروتئین مصرف کنید.
👈🏻یه روز در میان مولتی ویتامین مصرف کنید.
👈غذا رو بو کنید باعث میشه از اشتهاتون کم شه
ما خانم ها وقتی آشپزی میکنیم موقع غذاخوردن میگیم بوخوره شدیم اشتهامون کم میشه درسته؟
در صورتی یکی دیگه درست میکنه اصلا این طوری نیستیم
👈🏻یکی دیگه از علل چاقی وقتی از غذای بچت میمونه میخوری حالا هرچی مثلا بستنی کیک میوه یا غذاش یه هر چیز دیگه نکن این کارو با خودت بریز دور
👈🏻موقع آشپزی ناخنک به غذا نزن❌❌❌❌
کافیه تو این راه هیچ موقع جا نزنی اگه یه موقع حس کردی کم اوردی بیا اینجا با دوستات حرف بزن مطمئن باش دوباره با انرژی ادامه میدیی ما میتونیم 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻🧿🧿🧿🧿