من ۸۶ بودم
شدم ۶۵
چندتا از کارهایی که خیلی برام مفیدبوده مینویسم بدردتون میخوره🙃🙂
۱ ،دمنوش چای سبز ،زیره ،دارچین ،زنجبیل
هرروز یکی رو درست میکنم
۲پیاده روی روزی یکساعت ونیم
۳ غذاهام همه چی میخورم اما کم
ریزش مو نداشتم شکرخدا وپوست عالی مونده بخاطر قرص هرویت ،هفته ای دوبار میخورم
۴ همیشه کندر تو دهنمه ، رفع سردرد ،فعال شدن مغز ،چون باجویدن خون جریان داره ،وهم اشتهارو کم میکنه
۵ ،اب فراوان
۶،نگاهم به رژیمم مثبته ،حتی بعضی موقعها خراب کنم ،انرژی منفی نمیدم ومیگم فدای سرم دوروز وفست میشم بافعالیت 😉تنبیه میکنم
هر یک کیلو کم میکردم برای خودم جایزه میخریدم 😂😂🤣🤣یبار بشقاب دخترانه کیتی گرفتم ،یا رژ یا برس مو خوشگل موشگل باشه ،خلاصه چیزی که براش ذوق کنم
۷ لباس یک سایز کوچیکتر میخرم
تا ادامه بدم و بتونم قشنگ بپوشم وذوق کنم
۸از خودم پیش خودم تعریف میکنم ،همیشه هم شادم واقعا تو وزن کم کردن موثر بوده برام