2777
2789
عنوان

کیست مویی😭

1233 بازدید | 72 پست

چندساله کیست مویی دارم ولی به هیچ عنوان جرعت عملشو ندارم چون مراقبت بعدش خییلی سخته. تو نت دیدم عمل بالیزر خیلی راحته و دوروزه کامل خوب میشی از یه دکتر پرسیدیم گفت باباهمش چرته.... کسی اطلاع داره... توروخدا اگه چیزی میدونین با بگین خیلی درددارم 

تنهايي خيلى باارزشه   چون خالى از آدماى بى ارزشه      

اگه دکتر گفته چرته خب حتما چرته دیگه 

یه چن وقت تحمل کن عزیزم 

برو عمل کن 

😒اگه بی ادب و بی منطقی ریپ نزن لطفا😒 😐خطاب به آدم مورد علاقه‌ام: میخوام بهت بگم اصلا مهم نیست که چقدر از هم دوریم، تو واسه منی و منم واسه تو.M🥺❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من عمل کردم

۱۴سالم بود خیلی دیر متوجه شدم و بعد از عمل متوجه شدم عملم بازه بخیه نداشت

خیلیییی درد داشت

جای عملم باز بود خیلی طول کشید جوش بخوره

مدرسه میرفتم بعدازظهر که میومدم خونه لباسم پشتش خونی میشد کلی

بعد از عمل که بی حسی رفت خیلی درد داشتم اوووف حالم از بیمارستان دولتی بهم میخوره

🧃ریپ نزن

جرات ندارم    

خب عزیزم اینجورم اذیتی 


😒اگه بی ادب و بی منطقی ریپ نزن لطفا😒 😐خطاب به آدم مورد علاقه‌ام: میخوام بهت بگم اصلا مهم نیست که چقدر از هم دوریم، تو واسه منی و منم واسه تو.M🥺❤️
من عمل کردم ۱۴سالم بود خیلی دیر متوجه شدم و بعد از عمل متوجه شدم عملم بازه بخیه نداشت خیلیییی درد ...

تازه عملت بسته بوده این همه دردداشته مال من شاید باز باشه

تنهايي خيلى باارزشه   چون خالى از آدماى بى ارزشه      
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز