2777
2789
عنوان

خاستگارم😐🤦🏻‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 1421 بازدید | 80 پست
مطلقه ازدواج نکن اگر عرضه داشت زنش طلاق نمیگرفت یا اگر مرد خوبی زنشو طلاق نمیداد

اگه مشکل از زن بود چی؟؟؟

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
 چه اشکالی داره  که  طلاق گرفتن 🌹🌹 چرا فکر میکنی ادم مجرد و کسی که طلاق گرفته نمی ...

ی ترسی دارم ته دلم،با وجود اینکه یکیشون واقعا خوبه و ب دلم نشسته

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مطلقه ازدواج نکن اگر عرضه داشت زنش طلاق نمیگرفت یا اگر مرد خوبی زنشو طلاق نمیداد

عزیزم😐

شاید خیانت دیده 

یا واقعا نتونسته تحمل کنه 

چرا قضاوت میکنید🙄

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍

خب مطلقه چشه

چطور زن مطلقه حق داره با مجرد ازدواج کنه ب مردا ک میرسه میگین پرروعه اشتهاش زیاده

افکار پوسیده و سطحی

استارتر دوست نداری راه نده دیگه زیرسوال بردنشون چیه

ِاللهم انی اسئلک من فضلک العظیم💚💙
بحث من این بود کبوتر با کبوتر چون که هم دم هستن هرکس با هم کف خودش بهترحرف همو می فهمن ولا همه انسان ...

شاید بخواد

ما حق نداریم حکم کلی بدیم

یکی براش مهم نیس طرفش ازدواج کرده و بچه داره

یکی مهمه

به ما چه 😐

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
خب مطلقه چشه چطور زن مطلقه حق داره با مجرد ازدواج کنه ب مردا ک میرسه میگین پرروعه اشتهاش زیاده افک ...

من کی زیر سوال بردم 😐اومدم دردل ،از ترسام گفتم،از حسم ،دیگه یسریا میرن ی سمت دیگه

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

تا چیزی نباشه کسی خیانت نمیکنه خیالت راحت

امیدوارم در مورد خیانت مرد هم همین نظر رو داشته باشید


هر چند ادم خیانتکار فوق العاده کثیف و پستع 

هیچ توجیهی هم نداره


اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
تا چیزی نباشه کسی خیانت نمیکنه خیالت راحت

متاسفم 

گیر یه ادم بد ذات و نامرد نیفتادی که این و میگی 

وگرنه این ونمیگفتی

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍
امیدوارم در مورد خیانت مرد هم همین نظر رو داشته باشید هر چند ادم خیانتکار فوق العاده کثیف و پستع ...

هیچ توجیحی واسه خیانت نیست عزیزم 

درکل میگم وقتی طرفت همچی تموم باشه 

ایرادی نداشته باشه کسی خیانت نمیکنه

ادما از سر خوشی خیانت نمیکنن 

بدبختی از یکیشون خوشم اومده

خب تحقیق کنید حسابی اگه خوبن چه اشکالی داره آخه؟

نینی‌سایت ریلتی‌شوی مورد علاقه‌ی منه، اینجام که روی واقعی آدما رو ببینم. از کمک کردن وقتایی که می‌تونم، مهربونی و گرفتن گیر استدلال‌های آدما خوشم میاد؛ محرک نظری که داری می‌خونی احتمالاً یکی از این سه‌تا است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792