2777
2789
عنوان

خاستگارم😐🤦🏻‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 1421 بازدید | 80 پست
ادم چ چیزا ک اینجا نمیشنوه

اون اوایل که اومده بودم سایت حس میکردم کلا ادمای اینجا از یه جای دیگن 😂

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ی ترسی دارم ته دلم،با وجود اینکه یکیشون واقعا خوبه و ب دلم نشسته



نه ببین من نمیگم که باهاش ازدواج کن  ولی چون ایشون گفتن  چجور به خودش اجازه داده  گفتم مگه چیکار کرده  دزد و قاچاقجی و معتاد وه نیست  یه شکست داشته تو رندگیش تو ازدواج قبلی  


حالا اینکه تو بتونی با همچین چیزی کنار بیای و برات مهم نباشه به خودتون بستگی داره 🌹 امیدوارم بهترین تصمیمو بگیری 🌹

عاقل تر از آنیم که دیوانه نباشیم ...
خب تحقیق کنید حسابی اگه خوبن چه اشکالی داره آخه؟

با ترسم چ کنم😭میترسم پشیمون شم ،

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

هیچ توجیحی واسه خیانت نیست عزیزم  درکل میگم وقتی طرفت همچی تموم باشه  ایرادی نداشته باشه ...

نظرم با شما کاملا متفاوته 

یه عده ادم کثیف هستن که بی دلیل خیانت میکنن

امیدوارم هرگز نبینید همچین کسی تو زندگیتون

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      

توخوبه 28سالته

من کلاس یازدهم خواستگارمطلقه داشتم😂😂

مامانم بهش گفت ببین گن وزیرووزیرا هم بیان

خواستگاری دخترم دخترموشوهرش نمیدم

گفت تو از کجا میدونی من ی پست مهم تو وزارت ندارم

گفت دختر من هنوز بچس کلاس یازدهمه میگفت مگ 

کلاس یازدهم کوچیکه😂😂

اسکول الان یادش میوفتم خندم میاد واقعا چطور ب خودشون

اجازه میدن بیان خواستگاری دختر مجرد اونم اینقد کوچیک

پس شما معتقدین تو  همه طلاقا مرد مقصره؟

نه بابا 

منظورم اینه 

ازدواج با زن مطلقه و مرد مطلقه اشتباه محضه

اول اینکه زنو شوهرای قدیم رو توجه کن 

با همچی هم میساختن و تا اخر عمر طلاق نمیگرفتن

الان نه زنش نه مردش بساز نیست

و تقی به توقی میخوره طلاق میگیرن 

اصل حرفم اینه طلاق گرفته ها زندگی کن نیستن

وگرنه طلاق نمیگرفتن 

من هزاران مردو زنی دیدم جدا شدن

تو ازدواج های بعدی هم موفق نشدن 

چون کسی که زندگی کن باشه بخواد زندگی کنه 

طلاق نمیگیره 

نظرم با شما کاملا متفاوته  یه عده ادم کثیف هستن که بی دلیل خیانت میکنن امیدوارم هرگز نبینید ه ...

اصلا خوده خیانت پایه و اساس داره

هیچ خیانتی بی پایه و اساس نیست 

ریشه یابی بشه یه دلیل ریزم باشه ازش میشه دراورد

نه بابا  منظورم اینه  ازدواج با زن مطلقه و مرد مطلقه اشتباه محضه اول اینکه زنو شوهرای ق ...

قدیم قدیم بود

نمیشه همه کارای قدیمی ها درست باشه

ادم هم یه حدی داره صبر و تحملش 

زن و مرد مطلقه هم ادمن و حق زندگی دارن 

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
با ترسم چ کنم😭میترسم پشیمون شم ،

باید خیلی خیلی کامل و دقیق تحقیق کنید بعدش هم مدت زیادی در مرحله آشنایی باشید بدون اینکه رسمی بشه یا خبرش رو به دیگران بدید؛ اگه همه این مراحل به خوبی پیش بره ترستون هم می‌ریزه. 

نینی‌سایت ریلتی‌شوی مورد علاقه‌ی منه، اینجام که روی واقعی آدما رو ببینم. از کمک کردن وقتایی که می‌تونم، مهربونی و گرفتن گیر استدلال‌های آدما خوشم میاد؛ محرک نظری که داری می‌خونی احتمالاً یکی از این سه‌تا است.
نه بابا  منظورم اینه  ازدواج با زن مطلقه و مرد مطلقه اشتباه محضه اول اینکه زنو شوهرای ق ...

ن گاهی طلاق بهترین راه حله. ممکنه دو نفر خیلی خوب باشن ولی برا هم ساخته نشده باشن

زندگی مشترک ب هر قیمتی نباید باشه طلاق برا اینجور مواقع گذاشتن


ِاللهم انی اسئلک من فضلک العظیم💚💙
قدیم قدیم بود نمیشه همه کارای قدیمی ها درست باشه ادم هم یه حدی داره صبر و تحملش  زن و مرد مط ...

بله درسته 

این که میگن ادمم حق زندگی داره 

شما توجه کن آقایون تو گذشته دست به زن داشتن

دسته به زن گرفتن هم زیاد داشتن 

به نظرم ادما همون آدم هستن

سطح توقع مردم عوض شده 

و زنو مردا اصلا نمیدونن معنی ازدواج چیه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز