نه بابا
منظورم اینه
ازدواج با زن مطلقه و مرد مطلقه اشتباه محضه
اول اینکه زنو شوهرای قدیم رو توجه کن
با همچی هم میساختن و تا اخر عمر طلاق نمیگرفتن
الان نه زنش نه مردش بساز نیست
و تقی به توقی میخوره طلاق میگیرن
اصل حرفم اینه طلاق گرفته ها زندگی کن نیستن
وگرنه طلاق نمیگرفتن
من هزاران مردو زنی دیدم جدا شدن
تو ازدواج های بعدی هم موفق نشدن
چون کسی که زندگی کن باشه بخواد زندگی کنه
طلاق نمیگیره