2777
2789
عنوان

خاستگارم😐🤦🏻‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 1421 بازدید | 80 پست
با مطلقه ها مثل خودشون

میشه سنتو بگی؟؟مجردی؟؟

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میترسم من ،

اگه دوست نداری قبول نکن خب 

ولی اگه خواستی قبول کنی حتما دلیل جدایی شونو پرس وجو کن 

بعضی اقایون که مطلقه هستن واقعا ادمای درستی ان و دلیل جدایی شونم خیانت طرف مقابل بوده بیچاره ها تقصیری ندارن

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍

امضام رو بخونین خانوم های گل

در یکی از تاپیک هام درباره اینکه در جلسه خواستگاری چی بگیم (برگرفته از سخنان دکتر حبشی) نوشتم. مطالب دکتر حبشی، بانوآرتمیس، دختر_گرانبها و roya_am را کتاب کردم. میتونین از تاپیک‌هایم به صورت رایگان دانلود کنید. برای زندگی مشترک، کتابی بهتر از کتاب زندگی دکتر حبشی نخوندم. برای هر زن و مردی واجب است این کتاب رو بخونه. این کتاب رو میتونین از سایت مجتمع فرهنگی شاهدان (سایت دکتر حبشی) تهیه کنید. 

اگه دوست نداری قبول نکن خب  ولی اگه خواستی قبول کنی حتما دلیل جدایی شونو پرس وجو کن  بعض ...

خب همین پرس  و جو ،همین ک گذشته ای دارن

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

چطور به خودشون اجازه دادن

😐😐😐

اثبات شی نفی ماعدا نمی کند 😬                                             هیچ وقت فلسفه باکلاسی یه شغل، اخلاق و شخصیت فلان ماه/شهر/اسم، بز بز کنید بزارم، شغلمو نمیگم شناسایی میشم، سن فقط یه عدده و... رو نفهمیدم 😐💔                                                                         تا وقتی چیزی اسیبی بهمون نمیرسونه حق دخالت نداریم 😉        با اوردن کلمه بعضی... خیلی اوقات از توهین به خیلیا جلوگیری میشه 🙂      
مطلقه ازدواج نکن اگر عرضه داشت زنش طلاق نمیگرفت یا اگر مرد خوبی زنشو طلاق نمیداد

مجردی شما؟؟؟

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

افکار پوسیدتو ترویج نده تو سایت عمومی 

بحث من این بود کبوتر با کبوتر چون که هم دم هستن هرکس با هم کف خودش بهترحرف همو می فهمن ولا همه انسان خواستگارش بچه داشت شاید این نخواد بچه مردم بزرگ کنه دیدی همه هم این نظر داشتن توی این تاپیک روز خوش

عمه جونم دلم برات تنگ شد چقد زود رفتی پیش خدا روزی نیست که یادت نباشم 
با مطلقه ها مثل خودشون

من خیلی جاها دیدم که خانم مطلقه بوده و بااقای مجرد ازدواج کرده و بلعکس 

ازدواجای موفقی هم بودن 

مهم اینه که طرف مقابل بپذیره یانه 

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792