2789
عنوان

خاستگارم😐🤦🏻‍♀️

| مشاهده متن کامل بحث + 1421 بازدید | 80 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

طلاق عادی داره میشه احتمالا چن ده دیگه مثل فیلم خارجی ها همه دو سه بار ازدواج و طلاق داشته باشن

چی بگم والا،چرا اخه من🤦🏻‍♀️🙁

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

خب مردا اشتهاشون زیاده

سنی ندارن عزیزم 

اگر با مطلقه خطاب کردن خانوم ها مبارزه میشه. باید درخصوص اقایون هم همین دیدگاه وجود داشته باشه 

شعر «از خون جوانان وطن لاله دمیده» سروده ی عارف قزوینی است و او توسط رضاخان دستگیر و به همدان تبعید شد و در فقر و بیچارگی از سرطان درگذشت. حداقل از حنجره هایی که توسط استبداد پهلوی دریده شدن برای حماسه بازگشت استبداد پهلوی استفاده نکنید

حق داری حالا من همون خواستگار مطلقه هم ندارم😂 

بدبختی از یکیشون خوشم اومده

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

بچم داشتن؟

یکیشون

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

خب باشه مطلقه ها حق ازدواج دوباره ندارن؟

قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍
سنی ندارن عزیزم  اگر با مطلقه خطاب کردن خانوم ها مبارزه میشه. باید درخصوص اقایون هم همین دیدگا ...

کبوتر باز با باز مطلقه با مطلقه

عمه جونم دلم برات تنگ شد چقد زود رفتی پیش خدا روزی نیست که یادت نباشم 
خب باشه مطلقه ها حق ازدواج دوباره ندارن؟

میترسم من ،

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

سنی ندارن عزیزم  اگر با مطلقه خطاب کردن خانوم ها مبارزه میشه. باید درخصوص اقایون هم همین دیدگا ...

خب من الان تفاوت خانوم آقا رو نگفتم که عموما هرکس با هم کفو خودش حالا چه آقا چه خانوم

نزدی تو دهنش وای

ن خب،خیلی مرد موجه و خوبی بود،رسمی خاستگاری کرد

بُدوان هم بهمون نمیرسن🤏دەچم بۆ ورمێ دم دم لەڕێمە،گوڵوەنی یارم یادگاریەوپێمە❣️هەڤاڵ گیان هیوا و هەتاوت لەبیر نەچێ ,manamaام

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز