babybaran مدیر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 عنوان زلزله | مشاهده متن کامل بحث + 631 بازدید | 44 پست بچه ها تو شهر ما زود زود زلزله میاد مخصوصا شبا چی کار کنم اصلا ارامش ندارم خیلی میترسم 1400/11/05 | 01:37 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
miss__mi عضویت: 1399/01/30 تعداد پست: 8105 زلزله گور هش یاتاخ😐 اول سری گئجه هامی راحتی دی دیردیلر اله بیرسری گلدی کوتاردی دونن ولی هامی بتر گوخوب بویون یاتامیلار🥺😢
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 انشالله دیگه نمیاد گلی. زلزله معلوم نمیکنه یهو دیدی یه شهر دیگه زد اون سال گیر داده بود به تهران. نم ... دعا کنین دیگه
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 اول سری گئجه هامی راحتی دی دیردیلر اله بیرسری گلدی کوتاردی دونن ولی هامی بتر گوخوب بویون یاتامیلار🥺 ... دقیقا من یاتامیرام اصلا 😭
پونه12345 عضویت: 1400/04/09 تعداد پست: 1608 انشالله دیگه نمیاد گلی. زلزله معلوم نمیکنه یهو دیدی یه شهر دیگه زد اون سال گیر داده بود به تهران. نم ... انشاءالله عزیزم تو رو خدا از ته دلتون واسمون دعا کنین
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 اول سری گئجه هامی راحتی دی دیردیلر اله بیرسری گلدی کوتاردی دونن ولی هامی بتر گوخوب بویون یاتامیلار🥺 ... میگن آتش نشانی ها آماده باشن
miss__mi عضویت: 1399/01/30 تعداد پست: 8105 میگن آتش نشانی ها آماده باشن ایشالله نمیاد دیگه 🥺🥺 یدونه چیزی صدا میده فک میکنم باز زلزله اس
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 ازهیچی بهتره بخاری بگیری گرم میشه دیگه بچه کوچیک دارم نمیشه خودمونم طبقه ۷😬
منممنمغذاآوردمواستون عضویت: 1400/09/11 تعداد پست: 246 شما هم لامپ هاتون تکون نمیخوره😐خیلی شک بر انگیزه اونم صب ها میاد فقط آره من روز اولم خیلی نفهمیدم دیروز ساعت ۶ رو فهمیدم انگار یه سنگ رو از آسمون انداختی زیر زمین من پاهام بعدش میلرزید
منممنمغذاآوردمواستون عضویت: 1400/09/11 تعداد پست: 246 اول سری گئجه هامی راحتی دی دیردیلر اله بیرسری گلدی کوتاردی دونن ولی هامی بتر گوخوب بویون یاتامیلار🥺 ... هن منده دونن بح گوخموشام
hastamkhodam عضویت: 1400/07/18 تعداد پست: 6998 هشسات فعلا یاتاخ زلزله گلنده دوراریخ😑😢 😂😂😂 دختری از دیار حسرت ...؛)
helen000 عضویت: 1398/08/08 تعداد پست: 1234 چون زلزله دوم پس لرزه نداشت احتمال اینکه بازم بیاد هس...ولی کاری ازدستمون برنمیادکه😟😟😟
139534 عضویت: 1399/04/08 تعداد پست: 440 ای واای من دستشویی دیدیم نه دورابیلیردیم ایاغا فقط قشقرددم....اوغلوم بویون گوله گوله هامیا تعریف لییب😁
منممنمغذاآوردمواستون عضویت: 1400/09/11 تعداد پست: 246 ای واای من دستشویی دیدیم نه دورابیلیردیم ایاغا فقط قشقرددم....اوغلوم بویون گوله گوله هامیا تع ... یانامیاسان😂😂😂😂😂منده هله اوندا ایستیدیم گدم یاخجی گدمم😂
تاوالوگا عضویت: 1398/11/14 تعداد پست: 2209 شماهم تبریزی😭 مگه باز زلزله شد🤔 در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی / کاش یا رب که نیفتد به کسی کار کسی... آقایون درخواست ندن😒