یک ساک که لباس گرم و خوردنی داخلشه همیشه داشته باش....اگه هم خونتون آپارتمانیه رو پله ها ندو خطرناکه تو خونه جای امن مثل زیر میز پناه بگیر یا بالش رو برگردون رو سرت.سعی کن شبا پیش دیوارایی که پایه های ساختمون بهشون وصله بخوابی....بخدا توکل کن بخواب...