babybaran مدیر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 عنوان زلزله | مشاهده متن کامل بحث + 631 بازدید | 44 پست بچه ها تو شهر ما زود زود زلزله میاد مخصوصا شبا چی کار کنم اصلا ارامش ندارم خیلی میترسم 1400/11/05 | 01:37 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 امشبم میگن احتمالش هست بیاد نزدیکای ۴ از کجا میدونن تو رو خدا اون جوری نگین من خیلی میترسم
پونه12345 عضویت: 1400/04/09 تعداد پست: 1608 شماهم تبریزی😭 آره بچه کوچیک هم دارم خیلی نگرانم از ترس دارم میمیرم😭😭😭
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 سخته ولی شبای مشکوک تو ماشین بخوابین😥 چ ماشینی هوا اون قدر سرده تو خونه یخ میبندیم بمونه ماشین
پونه12345 عضویت: 1400/04/09 تعداد پست: 1608 سخته ولی شبای مشکوک تو ماشین بخوابین😥 ماشین نداریم عزیزم😔😔😔
faltazi عضویت: 1399/03/08 تعداد پست: 756 آره بچه کوچیک هم دارم خیلی نگرانم از ترس دارم میمیرم😭😭😭 منم همینطور✋
منممنمغذاآوردمواستون عضویت: 1400/09/11 تعداد پست: 246 زلزله رو نمیشه پیش بینی کرد آره منم همینو میگفتم ولی میگن تو اخبار گفتن مراقب باشید
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 هشسات فعلا یاتاخ زلزله گلنده دوراریخ😑😢 زلزله گور هش یاتاخ😐
cheshmakk عضویت: 1400/05/02 تعداد پست: 8263 چ ماشینی هوا اون قدر سرده تو خونه یخ میبندیم بمونه ماشین ازهیچی بهتره بخاری بگیری گرم میشه دیگه من باردارم و بارداری خیلی سختی رو دارم میگذرونم مدام دردهای جدید رو تجربه میکنم و خیلی شرایط روحی و جسمیم سخته. میشه لطفا برام از ته قلبت دعا کنی؟ 🥺
پونه12345 عضویت: 1400/04/09 تعداد پست: 1608 منم همینطور✋ خدا به داد خودمون و بچه هامون برسه خدا بهمون رحم کنه
منممنمغذاآوردمواستون عضویت: 1400/09/11 تعداد پست: 246 از کجا میدونن تو رو خدا اون جوری نگین من خیلی میترسم بخدا من خودمم نمیدونم از چند نفر شنیدم منم میدونم زلزله رو نمیشه پیش بینی کرد ولی از چند نفر شنیدم
منممنمغذاآوردمواستون عضویت: 1400/09/11 تعداد پست: 246 از کجا میدونن تو رو خدا اون جوری نگین من خیلی میترسم من خودمم تبریزم خیلی میترسم
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 ازهیچی بهتره بخاری بگیری گرم میشه دیگه بچه کوچیک دارم نمیشه خودمونم طبقه ۷😬
cheshmakk عضویت: 1400/05/02 تعداد پست: 8263 ماشین نداریم عزیزم😔😔😔 انشالله دیگه نمیاد گلی. زلزله معلوم نمیکنه یهو دیدی یه شهر دیگه زد اون سال گیر داده بود به تهران. نمیدونم چرا تو سرما پیداش میشه من باردارم و بارداری خیلی سختی رو دارم میگذرونم مدام دردهای جدید رو تجربه میکنم و خیلی شرایط روحی و جسمیم سخته. میشه لطفا برام از ته قلبت دعا کنی؟ 🥺
babybaran مدیر استارتر عضویت: 1400/06/18 تعداد پست: 1330 من خودمم تبریزم خیلی میترسم شما هم لامپ هاتون تکون نمیخوره😐خیلی شک بر انگیزه اونم صب ها میاد فقط