بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم با این فولیها ۳ ساله اقدامم نشد فقطم دارو وآمپول جواب نداد دیگه دکتر تشخیص عمل داد با اینکه مشکلی ندارم خداروشکر
من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن درجا گزارشش رو بزن
به منم گفتن نرفتم توکل ب خدا دوبارم آی یو آی کردم نشد
برای منم تشخیص آی یوآی داد باید برم
برای شما تشخیص چی داد نرفتی؟
من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن درجا گزارشش رو بزن