2777
2789
عنوان

فولیکول

152 بازدید | 26 پست

سلام دوستان من چند ماهه دارو مصرف میکنم و فولی مناسب دارم با کلومفین

همسرم هم مشکلی نداره.نمیدونم چرا حامله نمیشم😭😭

عکس رنگی هم گرفتم لوله هام اوکیه.

الان ۱۲ سیکلمه دو تا فولی ۱۶ و ۱۸ دارم

راهنمایی کنین چکار کنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم سه ساله البته ما مشکل داریم  اصلا استرس نداشته باش گلم حتما میشه وقتی مشکلی نیس

منم تنبلی تخمدان دارم.ولی خب به دارو ها خوب جواب میدم و فولیکول مناسب دارم ولی نمیشه😔😔

منم تنبلی تخمدان دارم.ولی خب به دارو ها خوب جواب میدم و فولیکول مناسب دارم ولی نمیشه😔😔

خب تنبلی تخمدان چیزی نیس وقتی فولیکول بالغ داری

من شوهرمم مشکل داره ک نمیشه 

اصلا نگران نباش دلم روشنه 

خدایا خودت برام معجزه کن.
خیلی خوبن اقدامتو شروع کن تا یه سال طبیعیه 

منم با این فولیها ۳ ساله اقدامم نشد فقطم دارو وآمپول جواب نداد دیگه دکتر تشخیص عمل داد با اینکه مشکلی ندارم خداروشکر 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

منم با این فولیها ۳ ساله اقدامم نشد فقطم دارو وآمپول جواب نداد دیگه دکتر تشخیص عمل داد با اینکه مشکل ...

به منم گفتن نرفتم توکل ب خدا دوبارم آی یو آی کردم نشد

خدایا خودت برام معجزه کن.
به منم گفتن نرفتم توکل ب خدا دوبارم آی یو آی کردم نشد

برای منم تشخیص آی یوآی داد باید برم 

برای شما تشخیص چی داد نرفتی؟

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز