2777
2789
عنوان

فولیکول

152 بازدید | 26 پست

سلام دوستان من چند ماهه دارو مصرف میکنم و فولی مناسب دارم با کلومفین

همسرم هم مشکلی نداره.نمیدونم چرا حامله نمیشم😭😭

عکس رنگی هم گرفتم لوله هام اوکیه.

الان ۱۲ سیکلمه دو تا فولی ۱۶ و ۱۸ دارم

راهنمایی کنین چکار کنم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم سه ساله البته ما مشکل داریم  اصلا استرس نداشته باش گلم حتما میشه وقتی مشکلی نیس

منم تنبلی تخمدان دارم.ولی خب به دارو ها خوب جواب میدم و فولیکول مناسب دارم ولی نمیشه😔😔

منم تنبلی تخمدان دارم.ولی خب به دارو ها خوب جواب میدم و فولیکول مناسب دارم ولی نمیشه😔😔

خب تنبلی تخمدان چیزی نیس وقتی فولیکول بالغ داری

من شوهرمم مشکل داره ک نمیشه 

اصلا نگران نباش دلم روشنه 

خدایا خودت برام معجزه کن.
خیلی خوبن اقدامتو شروع کن تا یه سال طبیعیه 

منم با این فولیها ۳ ساله اقدامم نشد فقطم دارو وآمپول جواب نداد دیگه دکتر تشخیص عمل داد با اینکه مشکلی ندارم خداروشکر 

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

منم با این فولیها ۳ ساله اقدامم نشد فقطم دارو وآمپول جواب نداد دیگه دکتر تشخیص عمل داد با اینکه مشکل ...

به منم گفتن نرفتم توکل ب خدا دوبارم آی یو آی کردم نشد

خدایا خودت برام معجزه کن.
به منم گفتن نرفتم توکل ب خدا دوبارم آی یو آی کردم نشد

برای منم تشخیص آی یوآی داد باید برم 

برای شما تشخیص چی داد نرفتی؟

من تو تاپیک استارتر نظر میدم و استارتر میتونه جوابمو بده چه مخالف باشه چه موافق پس کسی جزء استارتر با نظرم مخالفه ریپلای نکنه چون درجا براش گزارش میزنم و نی نی یارروتگ میکنم خود نینی یار بهم گفتن  درجا گزارشش رو بزن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز