یعنی یکبار از شانه تا پایین؟ وای من شنیده بودم و همیشه سه مرتبه هر طرف میشستم یعنی اشتباه بوده غسله ...
نه مشکلی نداشته
اما سه بار اسراف اب میشه
یه بار کافیه
مشاور کنکورم .اگه مشکل مالی داری با هزینه کم مشاوره میدم(خودم دانش اموز دارم منتها این امکان رو برای این گذاشتم که مشکل مالی باعث نشه کسی نتونه پیشرفت کنه😊)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
به شما چه ربطی داره منم با اسی بودم نپر وسط عین قاشق نشسته
چون اطلاعات غلط به دیگران میدی به من ربط داره
درضمن اگه نظرت اینع که نباید بیخود پرید وسط چرا خودت راجب چیزی که اصلا اسی نپرسیده پریدی وسط؟!قاشق نشسته جان😂
مشاور کنکورم .اگه مشکل مالی داری با هزینه کم مشاوره میدم(خودم دانش اموز دارم منتها این امکان رو برای این گذاشتم که مشکل مالی باعث نشه کسی نتونه پیشرفت کنه😊)
چون شاید همه مثل تو مسلمون نباشن یاد بگیر فضولی نکن نظرت رو بده با نظر بقیه هم کاری نداشته باش ا ...
وقتی کسی راجب غسل میپرسه معلومه مسلمونه درکش سخت نیستا یکم استفاده کردن از عقل میخواد😊
خودت مسلمون نیستی ربطی به اسی نداره😉
مشاور کنکورم .اگه مشکل مالی داری با هزینه کم مشاوره میدم(خودم دانش اموز دارم منتها این امکان رو برای این گذاشتم که مشکل مالی باعث نشه کسی نتونه پیشرفت کنه😊)
مشاور کنکورم .اگه مشکل مالی داری با هزینه کم مشاوره میدم(خودم دانش اموز دارم منتها این امکان رو برای این گذاشتم که مشکل مالی باعث نشه کسی نتونه پیشرفت کنه😊)