یه چندتا قرص برنج دارم اوکی میکنم واسه خودم دیگه خسته شدم ولی اونم مثل اینکه ۱۰۰ درصد نیست کجا میتونم خودم رو حلق آویز کنم اول قرص ها رو میخورم بعدش خودم رو حلق آویز میکنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
عزیزم جای شما نیستم ببینم چه دردی داری ولی خواهشا این کارو نکن.عمر دست خداست.کسی رو میشناختم بخاطر اختلاف با همسرش از ۴ طبقه خودشو انداخت زمین اما نمرد و فلج شد.آخرش خودش به فلاکت افتاد ولی همسرش زندگی خودشو میکرد.اونایی که تجربه مرگ موقتو داشتن از حال افرادی که خودکشی کردن میگن مو به تن آدم سیخ میشه.پس فکر نکن راحت میشی.حتی اگه اعتقادی به دنیای پس از مرگ نداری یک درصد احتمال بده وجود داشته باشه.امیدوارم حالت خوب شه🌹🌹
پس بخاطر مادرتم که شده دیگه فکرشم نکن.مادرت چه گناهی کرده؟با کلی رنج و سختی بزرگت کرده که دلخوشیش باشی ولی با این کارت میدونی چه لطمه ای بهش میزنی.پس به حرمت مادرت نکن😔
همسایمون بوش رو شنیدن باوجوداینکه توخونه بودن بیرکن گذشاته بوده درجاکل خانوادشون ۶سال پیش مردن
بنام خدا هیچ جای دنیا نجف علی نمیشه ...حسین جان سلام من برتوباد درتک تک روزهاکه جهان هست ماه وخورشیدهست اسمان هست امامن نیستم. یارب صبرمرامعجزه کن❤️ب کوری دوچشم دشمنانش فقط حیدرامیرالمومنین است انتظارپرازرنج است.وفراموش کردن رنج اور است .امارنج بلاتکلیفی ازهرچیزی بیشتراست.هیچ چیز به اندازه ادب.احترام وذات خوب نمیتونه به کسی زیبایی واعتبارببخشه