2789
عنوان

خودکشی

| مشاهده متن کامل بحث + 2348 بازدید | 86 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

امکان نداره من ۵ تا مریضی رو همزمان گرفتم اگه عدالتی بود من انقدر زجر نمیکشیدم

مگ فقط تو مریضی منم مریضم 

همه ب*گ*ا رفتن 

همه زندگیا تخم*ی

منم ی تجربه خودکشی داشم شکر ک نمردم 

نکن با خودت بچع

شاید یه روز سرد..شاید یه نیمه شب.. دلت بخواد بشه بـرگردی ب عـقب ...❄🎡
امکان نداره من ۵ تا مریضی رو همزمان گرفتم اگه عدالتی بود من انقدر زجر نمیکشیدم

خدا به هر کسی اندازه توانش سختی میده

بعد از هر سختی هم بالاخره شادی هست...

هر کسی یه جوری تو این دنیا امتحان میشه..قوی باش یکم صبر کن مطمئن باش میگذره و روزای خوب هم میاد..

دنیا هیچوقت یه جور نمیمونه...

با این کار همه رو ناراحت میکنی .. زندگیتم توی سن کمت تموم میشه.

هنوز خیلی راه هست که باید بری

قرص برنجا الا تقلبی ان  من قرص خورده بودم تو بخش مسمومیت بیمارستان لقمان پرستاره میگف قرص برنج ...

اون قرص سیر بوده احتمالا منم شک دارم واسه همین بعد از خوردنش خودم رو دار میزنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز