خندان35 مدیر عضویت: 1400/01/17 تعداد پست: 2324 عنوان فیبروم | مشاهده متن کامل بحث + 56176 بازدید | 159 پست کسی فیبروم داشته ک از بین رفته باشه؟ 1400/02/03 | 03:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sagdooni عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 41182 سعی کنید سردیجات رو حذف کنیدشکمتون رو با روغن سیاه دانه و سشوار چرب کنید.آجر خام رو رو بخاری بذارید ... آره حتما چرب میکنم میبندم.......گفت 8 هفته دیگه دوباره برو سونو...............زنجبیل هم خریدم تو چای بخورم خودت باش...مگه خودت چشه؟
طنازیا عضویت: 1396/10/05 تعداد پست: 367 آره حتما چرب میکنم میبندم.......گفت 8 هفته دیگه دوباره برو سونو...............زنجبیل هم خریدم تو چای ... خوبه اینجوریانشالله اینبار بری مشکلی نداشته باشی خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه
sagdooni عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 41182 خوبه اینجوریانشالله اینبار بری مشکلی نداشته باشی الهی خدا از قلب پاکت بشنوه......برام دعا کن.....برات صلوات فرستادم خودت باش...مگه خودت چشه؟
آنا19147 عضویت: 1393/03/23 تعداد پست: 1401 آره حتما چرب میکنم میبندم.......گفت 8 هفته دیگه دوباره برو سونو...............زنجبیل هم خریدم تو چای ... سلام عزیزم شما چکار کردید برا فیبرومتون؟ بهتر شدید؟
آنا19147 عضویت: 1393/03/23 تعداد پست: 1401 سعی کنید سردیجات رو حذف کنیدشکمتون رو با روغن سیاه دانه و سشوار چرب کنید.آجر خام رو رو بخاری بذارید ... سلام عزیزم شما فیبرومتون خوب شد؟
sagdooni عضویت: 1400/06/25 تعداد پست: 41182 سلام عزیزم شما چکار کردید برا فیبرومتون؟ بهتر شدید؟ سلام دوستم والا همون 8 هفته رفتم سونو و آزمایش اندازش همون بود ولی تیرویید و قندم بهتر شده بود رژیم گرفتم خودت باش...مگه خودت چشه؟
سارچشمه عضویت: 1396/10/09 تعداد پست: 1107 من ۶ماه رژیم گرفتم و ۸کیلو کم کردم قبل از رژیم سایز فیبرومم ۹سانت بود امروز رفتم رفتم سونو شده بود ۷سانت
zizo0o0 عضویت: 1404/07/02 تعداد پست: 6 قراره برم طب سنتی اگه از چیزی نتیجه گرفتم حتما بهتون میگم سلام ببخشید شما از طب سنتی بابت کوچیک کردن و یا دفع فیبرم نتیجه گرفتید ؟
zizo0o0 عضویت: 1404/07/02 تعداد پست: 6 ماه پبش ۵ روز دود دادم که شوهر نذاشت دیگه فیبرومم از 10 سانت به 5.5 رسیده بوداینسری هرچی گفت انجام ن ... سلام ببخشید شما موفق شدیدفیبرمتون دفع یا کوجیک کنید ؟
دلربایی20919 عضویت: 1392/05/10 تعداد پست: 684 سلام عزیزم اصلا به فیبروم نتیجه نداد من کلی وقت گذاشتم و حتی سه هفته هم سیاهدانه با عسل خوردم و بادک ... اشتباه شما این بود شکمتونو سیاه دانه چرب میکردید چون روغن سیاهدانه باعث بزرگ شدن فیبروم یا اندومتریوز میشه خداوندا همان ده که آن به
sooodaaaa عضویت: 1404/12/07 تعداد پست: 2 بله عزیزم، مادرم حتی تاریخ عملشم مشخص شده بود، دوهفته دود گیاه خرگوشک داد و بطورمعجزه آسایی درمان شد ... عزمزم ممنون میشم طریقه انجام دود گیاه خرگوشک رو بهم بگید خیلی استرس دارم فیبروم ۷ سانتی دارم و از عمل بی نهایت میترسم