2777
2789
یه دوره ساپوژکس استفاده کردم نتیجه نداد جفت بلوط هم استفاده کردم به صورت واژینال هم بی فایده گیاه خر ...

دقیقا منم ی اینترامورال ۵۴ میلی دارم.و تقریبا همه ی روش ها  رو انجام دادم. ولی جدیدا سونو ندادم. خدا کنه هممون خوب بشیم.🌹😩

من یه فیبروم خیلی بزرگ سی سانتی داشتم که واقعا زندگی کردنو برام سخت کرده بود ولی خداروشکر توسط یه دکتر خوب و مهربون طب سنتی بدون هیچ مشکلی درمان شدم پیشنهاد میدم برای مشکل فیبرمتون به ایشون مراجعه کنید. شمارشو براتون می‌گذارم 

09367461816

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم یه فیبروم 17میلی تو رحم داشتم مدتی میشه با پیاده روی و باشگاه رفتن و گاهی با  دود خرگوشک وعنبر نسا  فییبرومم 14 میلی شده  مرغ و تخم مرغ وهرچی هورمون داره رو مصرفشوتا ممکنه کم کن باشگاه (چربی سوزی و یوگا ) میرم

تو پریودی چای و قهوه کلا نخور از آبجوش ودارچین و گرمیجات وخرما، سبزیجات تازه استفاده کن کلا فعالیت تو زیاد کن  من پریودام نامنظم بودباخونریزی زیاد ولخته دفع میکردم همیشه،،  تا پریود بعدیم همش لک داشتم الان خداروشکر اصلا لک نمی‌بینم پریودام سروقته البته هرشب  قرص منیزیم و مولتی دیلی دانا  هم استفاده میکنم درهفته دوبار تو لگن جوش شیرین‌واب گرم میریزم ونیم ساعت تو لگن می‌شینم   اینا باعث یهبودم شده  درد چندروزه پریودی که داشتم  الان یه روز خیلی عادی شده  لطفاً دنبال شیاف وچیزای دیگه نرید فقط فقط خودمون میتونیم سلامتی روبه بدنمون برگردونیم 

شما دود خرگوشک و عنبرنسا رو ادامه دادید ؟؟کوچیکتر شد؟

الان ازخرگرشک وعنبرنسا استفاده نمیکنم  ورزش فیتنس ویوگا انجام میدم و قرص منیزیم  و مولتی دیلی  استفاده میکنم خداروشکرخیلی بهترم  سرای محلتون ورزش ثبت نام کن ورزش گروهی خیلی بهتره  بهم ثابت شده این مریضی ازکم تحرکی و اضافه وزن میاد هورمون وبهم میریزه  کلاقرص مسکن وحذف کن

دوستم توی اینستا سرچ کردم دکتر ناویافر گفت گیاه زنان دارن اما قیمتش رو 90 تومان گفت که 80 گرمی هست

سلام عزیزم..شما از این گیاه استفاده کردی؟

لطفا برای ظهور آقا امام زمان و سلامتی همه مادرها و مادر من یک صلوات بفرستید.
سلام عزیزم منم دارم با گیاه خرگوشک فیبرومم درمان میکنمشما انجام دادید؟ نتیجه هم گرفتید؟ چون من دکتر ...

عزیزم شما فیبرومت درمان شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خودت باش...مگه خودت چشه؟

عزیزم شما فیبرومت درمان شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم .دوتا فیبروم داشتم که یکیش رو با سزارین برداشتم یکیش هم موند و کاریش ندارن

چند وقت پیش سونو دادم گفتن که دورتادور فیبروم یه لایه اومده که دیگه نمیذاره بزرگ بشه

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

منکه مجردم........مگه معجزه بشه 5 سانته

سعی کنید سردیجات رو حذف کنید

شکمتون رو با روغن سیاه دانه و سشوار چرب کنید.آجر خام رو رو بخاری بذارید داغ بشه روش بشنید

خدایا شکرت. بچه هام همه زندگی و امید منو باباشونه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز