منم یه فیبروم 17میلی تو رحم داشتم مدتی میشه با پیاده روی و باشگاه رفتن و گاهی با دود خرگوشک وعنبر نسا فییبرومم 14 میلی شده مرغ و تخم مرغ وهرچی هورمون داره رو مصرفشوتا ممکنه کم کن باشگاه (چربی سوزی و یوگا ) میرم
تو پریودی چای و قهوه کلا نخور از آبجوش ودارچین و گرمیجات وخرما، سبزیجات تازه استفاده کن کلا فعالیت تو زیاد کن من پریودام نامنظم بودباخونریزی زیاد ولخته دفع میکردم همیشه،، تا پریود بعدیم همش لک داشتم الان خداروشکر اصلا لک نمیبینم پریودام سروقته البته هرشب قرص منیزیم و مولتی دیلی دانا هم استفاده میکنم درهفته دوبار تو لگن جوش شیرینواب گرم میریزم ونیم ساعت تو لگن میشینم اینا باعث یهبودم شده درد چندروزه پریودی که داشتم الان یه روز خیلی عادی شده لطفاً دنبال شیاف وچیزای دیگه نرید فقط فقط خودمون میتونیم سلامتی روبه بدنمون برگردونیم