2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله مادر من داشت گفته بودن باید جراحی بشه ولی خیلی راحت درمان شد

عشق یک زینب و هفتاد و دو سر میخاهد  .........بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد.....سلام ب روح بلند حاج قاسم سلیمانی٬ دشمن خوب بداند امروز سردار ما بی واسطه پیام میفرستد و بی انکه رصد شود ب خطوط سرکشی میکند و قوی ترین رادار ها و پهپادهای شما نمیتواند روح بلند او را هدف قرار دهد. دشمن بداند امروز یک ایران قاسم سلیمانیست.  پای اولاد علی ک درمیان باشد خودم بند پوتین جگرگوشه ام را سفت میکنم.      اللهم ارزقنا شهادت
چند سالته شما مجردی یا متاهل

متاهلم ۶ ساله ازدواج کردم اولین بار اوایل نامزدیم فهمیدم حدود ۷ سال پیش یک سال و نیم پیش دوباره رفتم سونو دقیقا همون بود اشتباه نکنم دو سانت و نیم

تا جای کسی قرار نگرفتی قضاوتش نکن که اگر کنی جاش قرار میگیری

دخترخاله من فیبروم داشت و تو بیمارستان صارم دکتر صارمی عمل کردن بدون اینکه رحم رو دربیارن خیلی تو کارشون مهارت دارن بنظرم فقط ایشون برا عمل فیبروم مناسبن مخصوصا وقتی که کسی بخواد رحمش هم بمونه 

پارسال ۹ میلی متر بود الان نمیدونم چند شده

اصلا هیچ کاری انجام نده 

هورمون واسه فیبروم سمه چه گیاهی چه شیمیایی زندگی عادیتو بکن 

چون فیبرومت کوچیکه سالی یه بار برو سونو انجام بده و به دکتر نشون بده همین 

[QUOTE=187069559]بله مادر من داشت گفته بودن باید جراحی بشه ولی خیلی راحت درمان شد[عزیزم میشهبگیچجوری ...

بله عزیزم، مادرم حتی تاریخ عملشم مشخص شده بود، دوهفته دود گیاه خرگوشک داد و بطورمعجزه آسایی درمان شد، الان ده سال میگذره و دیگه اثری ازش نیس، جوری ک پزشک مادرم باورش نمیشد

عشق یک زینب و هفتاد و دو سر میخاهد  .........بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد.....سلام ب روح بلند حاج قاسم سلیمانی٬ دشمن خوب بداند امروز سردار ما بی واسطه پیام میفرستد و بی انکه رصد شود ب خطوط سرکشی میکند و قوی ترین رادار ها و پهپادهای شما نمیتواند روح بلند او را هدف قرار دهد. دشمن بداند امروز یک ایران قاسم سلیمانیست.  پای اولاد علی ک درمیان باشد خودم بند پوتین جگرگوشه ام را سفت میکنم.      اللهم ارزقنا شهادت
خدا خیرت بده 

همزمان یکم دود عنبرنسا بدین، من معجزه گیاه خرگوشک رو ب چشم دیدم 

عشق یک زینب و هفتاد و دو سر میخاهد  .........بچه بازیست مگر عشق جگر میخواهد.....سلام ب روح بلند حاج قاسم سلیمانی٬ دشمن خوب بداند امروز سردار ما بی واسطه پیام میفرستد و بی انکه رصد شود ب خطوط سرکشی میکند و قوی ترین رادار ها و پهپادهای شما نمیتواند روح بلند او را هدف قرار دهد. دشمن بداند امروز یک ایران قاسم سلیمانیست.  پای اولاد علی ک درمیان باشد خودم بند پوتین جگرگوشه ام را سفت میکنم.      اللهم ارزقنا شهادت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز